برگزاری کارگاه آموزشی فهمای ۱۴۰۱ در دیواندره
برگزاري کارگاه آموزشي فهماي ۱۴۰۱ در ديواندره
به میزبانی کانون امام خمینی (ره) صورت پذیرفت؛

برگزاری کارگاه آموزشی فهمای ۱۴۰۱ در دیواندره

کانون فرهنگي هنري امام خميني (ره) روستاي آليجان ديواندره، کارگاه آموزشي پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي و تشريح فعاليت هاي چهارمين رويداد ملي فهما را با حضور اعضاي کانون هاي مساجد اين شهرستان برگزار کرد.
شناسه خبر : 39918 تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۵۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کردستان: کارگاه آموزشی فهمای ۱۴۰۱(آموزش سامانه بچه های مسجد و چگونگی ثبت فعالیت ها) و کارگاه پیشگیری از آسیب های فرهنگی و اجتماعی و دینی مسجد محور به همت کانون فرهنگی هنری امام خمینی (ره) روستای آلیجان دیواندره با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان باهمکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دیواندره در مجتمع فرهنگی هنری این شهرستان برگزار شد.

 

کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان در این کارگاه آموزشی با تشریح فعالیت ها و رواق های چهارمین رویداد ملی فهما به سوالات مدیران مسئول کانون های مساجد دیواندره پاسخ دادند و مسائل و مشکلات پیش روی این کانون ها را مرتفع کردند.

 

کارشناس مرکز بهداشت شهرستان دیواندره در این کارگاه آموزشی گفت: امروزه آسیب های اجتماعی به نوان یک تهدید جدی افراد را با خطر مواجه ساخته است و کاهش آسیب های اجتماعی به عنوان رویکرد دستگاه های فرهنگی بایستی همواره مورد توجه باشد.

ادریس احمدی عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین راهبردها در حوزه آسیب‌های اجتماعی، توجه به سطوح مختلف پیشگیری است که در این راستا اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده و برنامه‌ریزی دقیق و مناسب در این سطح، گرایش افراد به آسیب‌های اجتماعی را به حداقل رسانده و زمینه ارتقای کیفیت زندگی را فراهم می‌کند که باید در این امر از همه ظرفیت‌های لازم استفاده شود.

 

در پایان از تعداد ۱۱ کانون برتر شهرستان دیواندره که در فهمای ۱۴۰۰ امتیاز بالای ۲۰۰۰ را کسب کرده بودند تجلیل شد.