برپایی موکب و عزاداری سیدالشهدا در کانون «گل نرگس» بیجار
برپايي موکب و عزاداري سيدالشهدا در کانون «گل نرگس» بيجار
همزمان با ماه محرم؛

برپایی موکب و عزاداری سیدالشهدا در کانون «گل نرگس» بیجار

بابايي، از برپايي موکب و مراسم عزاداري سيدالشهدا (ع) همزمان با دهه اول محرم خبر داد و گفت: موکب به همت اعضاي نونهال کانون برپا شده است.
شناسه خبر : 39797 تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۱۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کردستان: «علی بابایی» مدیر مسئول کانون گل نرگس مسجد صاحب الزمان روستای جیران شهرستان بیجار با تسلیت ایام سوگواری و عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، گفت: مراسم روضه و عزاداری سالروز شهادت امام حسین (ع) در کانون فرهنگی هنری «گل نرگس» بیجار برگزار می شود.

وی با اشاره به برنامه کانون در ایام محرم حسینی، اظهار کرد: این کانون فرهنگی هنری همزمان با ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) روستا و مسجد را به پرچم سیاه مزین هیات نوجوان برای عزاداری ایام محرم اماده شده اند.

مدیر مسئول کانون گل نرگس مسجد صاحب الزمان روستای جیران شهرستان بیجار از برپایی موکب و عزرداری سیدالشهدا همزمان با دهه اول محرم خبر داد و گفت: موکب به همت اعضای نونهال کانون برپا شده است.

بابایی با بیان اینکه در دهه اول ماه محرم نیز  این کانون در برگزاری برنامه های عزاداری با سایر هیاتها و مساجد همکاری لازم را دارد، افزود: برگزاری روضه های خانگی توسط اعضای کانون گل نرگس از دیگر مراسم های است که در طول سال در کانون برگزار می شود.