اعضای کانون های مساجد سروآباد در کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی شرکت کردند
اعضاي کانون هاي مساجد سروآباد در کارگاه آموزشي پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي شرکت کردند
به همت کانون مولانا سروآباد؛

اعضای کانون های مساجد سروآباد در کارگاه آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی شرکت کردند

کارگاه آموزشي پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي با حضور مدير ستاد فهما کردستان، معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي فرمانداري سروآباد، مسئولين ادارات مرکز بزرگ اسلامي و تبليغات اسلامي و اعضاي کانون هاي مساجد سروآباد در محل سالن اجتماعات فرمانداري اين شهرستان برگزار شد.
شناسه خبر : 39659 تاریخ انتشار : ۶ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۲۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کردستان، کانون فرهنگی هنری مولانا مسجد روستای نسل سروآباد با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی، کارگاه آموزشی در همین راستا را با حضور اعضای کانون های مساجد این شهرستان برگزار کرد و در پایان نیز از فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد سروآباد تجلیل شد.

 

«کامل گلباغی» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان در این کارگاه آموزشی اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در ابتدا توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی و در راستای ترغیب و تشویق جوانان و نوجوانان به مساجد تاسیس شده است.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۶۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد در استان  فعال هستند، افزود: کانون های مساجد ظرفیتی قابل توجه در سنگر مسجد هستند که می توانند با بهر گیری از این ظرفیت در جهت کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه گام برداشت.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سروآباد نیز در این کارگاه عنوان کرد: این برنامه با حمایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان و به همت کانون فرهنگی و هنری مولانا مسجد روستای نسل سروآباد برگزار شده است.

 

بختیار، فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سرواباد در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی و دینی را قابل تقدیر خواند و اعلام کرد: فعالیت کانون‌های مساجد زمینه‌ساز حضور نوجوانان و جوانان در مساجد شده است.

 

در ادامه مراسم به سوالات مدیران مسئول کانون های مساجد این شهرستان پیرامون اجرای چهارمین رویداد ملی فهما پاسخ داده شد و در پایان نیز از کانون های فعال شرکت کننده در سومین رویداد ملی فهما تجلیل شد.