تکریم فعالان فرهنگی دهگلان به همت بچه‌های مسجد
تکريم فعالان فرهنگي دهگلان به همت بچه‌هاي مسجد
در راستای کاهش آسیب های اجتماعی؛

تکریم فعالان فرهنگی دهگلان به همت بچه‌های مسجد

به همت کانون فرهنگي هنري طاها دهگلان و در راستاي کاهش آسيب هاي اجتماعي دو تن از فعالان فرهنگي اين شهرستان تجليل شدند.
شناسه خبر : 39554 تاریخ انتشار : ۴ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۴۲
به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کردستان، باحضور امام جمعه ، معاون سیاسی فرماندار، نماینده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان دهگلان و کارشناس مسئول فرهنگی هنری ستاد فهما کردستان، دو تن از فعالان فرهنگی که در عرصه مقابله با آسیب‌های اجتماعی فعالیت داشتند، به همت کانون فرهنگی هنری طاها دهگلان با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شدند.

 

«هنگامه پدید» مدیر مسئول به همت کانون فرهنگی هنری طاها دهگلان در مراسم تجلیل از فعالان فرهنگی این شهرستان اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین راهکار‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی، انجام کار فرهنگی است.

 

وی ادامه داد: با بهره‌گیری از الگوی اسلامی، می‌توان ضمن درونی کردن ارزش‌ها در افراد جامعه، زمینه گرایش آنها را به رفتار‌های درست و دوری از تخلف و جرائم و رفتار‌های پرخطر فراهم کرد.

 

«رحمن غریبی» کارشناس مسئول فرهنگی هنری ستاد فهما کردستان نیز در سخنانی گفت: امروزه آسیب های اجتماعی به عنوان یک تهدید جدی افراد را با خطر مواجه ساخته است و کاهش آسیب های اجتماعی به عنوان رویکرد دستگاه های فرهنگی بایستی همواره مورد توجه باشد.

 

وی عنوان کرد: امروزه یکی از مهم‌ترین راهبردها در حوزه آسیب‌های اجتماعی، توجه به سطوح مختلف پیشگیری است که اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار بوده و برنامه‌ریزی دقیق و مناسب در این سطح، گرایش افراد به آسیب‌های اجتماعی را به حداقل رسانده و زمینه ارتقای کیفیت زندگی را فراهم می‌کند که باید در این امر از همه ظرفیت‌های لازم استفاده شود.

 

در این مراسم از آقایان مهدی روشنی و آرمان عزیزیان از هنرمندان و خبرنگاران شهرستان دهگلان تجلیل شد.