نمایش دستاوردهای ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کردستان در حاشیه نخستین اجلاس منطقه‌ای وحدت اسلامی
نمايش دستاوردهاي ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد استان کردستان در حاشيه نخستين اجلاس منطقه‌اي وحدت اسلامي

نمایش دستاوردهای ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کردستان در حاشیه نخستین اجلاس منطقه‌ای وحدت اسلامی

نمايشگاه عرضه محصولات فرهنگي با موضوع «وحدت» در حاشيه نخستين اجلاس منطقه‌اي وحدت اسلامي در سنندج برپا شد که دستاوردهاي فرهنگي ستاد فهما کردستان نيز در آن به نمايش درآمد.
شناسه خبر : 39468 تاریخ انتشار : ۱ مرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۱۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان کردستان: شهرستان سنندج 29 تیرماه میزبان نخستین اجلاس منطقه‌ای وحدت اسلامی با حضور علما و روحانیون کردستان عراق، استان‌های آذربایجان غربی،  کرمانشاه و کردستان بود که با حضور دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب برگزار شد.

 

در حاشیه این اجلاسیه نمایشگاهی با موضوع وحدت برپا شد که در آن دستاوردهاي فرهنگي ستاد فهما کردستان نيز به نمايش درآمدو مورد استقبال مدعوین و شرکت‌کنندگان همایش قرار گرفت.

 

در این نمایشگاه ادارات فرهنگی استان کردستان از جمله اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ستاد هماهنگی کانون های مساجد، اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان، مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، سپاه پاسداران، نهاد کتابخانه‌های عمومی استان کردستان محصولات خود را با موضوع وحدت به نمایش گذاشتند.

عکس، کتاب، پوستر و تندیس از جمله اقلام فرهنگی این نمایشگاه بود که در معرض دید علاقمندان قرار گرفت و همچنین محصولات صنایع دستی استان کردستان در آن عرضه شد.