همایش منطقه‌ای «رایحه» به مناسبت هفته عفاف و حجاب در سنندج برگزار شد
همايش منطقه‌اي «رايحه» به مناسبت هفته عفاف و حجاب در سنندج برگزار شد
با حضور اعضای کانون های مساجد؛

همایش منطقه‌ای «رایحه» به مناسبت هفته عفاف و حجاب در سنندج برگزار شد

نخستين همايش منطقه‌اي گسترش فرهنگ عفاف و حجاب با عنوان «رايحه عفاف» با حضور بانوان عضو کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در تالار فروردين مجتمع فجر سنندج برگزار شد.
شناسه خبر : 39201 تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۲۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کردستان: سامان احمدی، معاون امور هنری و سینمایی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در آئین اختتامیه همایش منطقه‌ای «رایحه» که به مناسبت هفته حجاب و عفاف و با حضور مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان، شهردار، رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر سنندج، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی در محل مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: این همایش فرصتی برای برگزاری نشست‌های تخصصی در مناطق حاشیه نشین خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه تشکیل هسته‌های امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه های اجرایی سرآغازی برای ترویج عفاف و حجاب است، افزود: همه ما بعنوان سربازان امام و رهبری باید اصول اسلامی را رعایت کنیم.

 

احمدی عنوان کرد: در جلسه شورایعالی فرهنگ عمومی بر رعایت و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب تاکید شده و باید همه مردم و دستگاه ها این مهم را عملی کنیم تا همچنان ایران اسلامی پرچمدار جهان اسلام باشد و در همه عرصه‌ها موفق عمل کند.

 

این مراسم با مشارکت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان و به منظور تجلیل از مروجان عفاف و حجاب برگزار شد و جمع کثیری از بانوان عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان در آن مشارکت داشتند.