آغاز ویژه برنامه‌های تابستانه کانون فرهنگی هنری «صلوات آباد» سنندج
آغاز ويژه برنامه‌هاي تابستانه کانون فرهنگي هنري «صلوات آباد» سنندج

آغاز ویژه برنامه‌های تابستانه کانون فرهنگی هنری «صلوات آباد» سنندج

قاسمي از آغاز فعاليت‌هاي تابستانه فهما در کانون صلوات آباد سنندج خبر داد و گفت: کلاس‌هاي آموزشي کانون با همکاري آموزش و پرورش و ستاد فهماي اين شهرستان برگزار مي شود.
شناسه خبر : 38526 تاریخ انتشار : ۵ تير ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۲۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کردستان: «سارا قاسمی» مدیر مسئول کانون صلوات آباد سنندج اظهار کرد: با آغاز فصل تابستان، فعالیت های اوقات فراغت کانون فرهنگی هنری «صلوات آباد» ویژه بچه های مسجد آغاز شد.

 

وی با بیان اینکه فعالیت های تابستانی در حوزه های مختلف ویژه تمام مقاطع سنی اجرا می شود، افزود: با هماهنگی های انجام شده با آموزش و پرورش برگزاری کلاس تقویتی و فوق برنامه ریاضی طبق آخرین روش تدریس و هماهنگ با کتاب های درسی در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم در سطح کانون پیش بینی شده است.

 

مدیر مسئول کانون صلوات آباد سنندج ادامه داد: کلاس های فوق برنامه و تقویتی در مقطع دبستان از پایه اول تا ششم برای دختران و پسران و در مقطع متوسطه اول دختران و متوسطه دوم دختران برگزار می شود.

 

قاسمی همچنین از برگزاری کلاس رفع اشکال و تقویتی دروس جامع ویژه پایه های اول تا ششم توسط مدرس شاغل در آموزش و پرورش خبر داد و افزود: تدریس توسط فرد با تجربه و مورد تایید آموزش و پرورش صورت می گیرد .

 

وی کلاس کامپیوتر ICDLرده سنی کودک و نوجوان در سطح 1 و 2 مقدماتی، کلاس کامپیوترICDL در سطح حرفه ای بزرگسال و کلاس هنری شامل گلسر سازی در طرح ها و مدل های مختلف، جعبه سازی یا ساک دستی و ... را از دیگر کلاس های کانون در طول تابستان اعلام کرد.

 

وی با بیان اینکه ثبت نام به صورت حضوری  از هفته جاری در کانون آغاز شده است، اضافه کرد: در صورت به حد نصاب رسیدن لاین کلاس های هنری  اجرا و فعال می شود.

 

قاسمی همچنین یادآوری کرد: علاوه بر این فعالیت ها، برنامه های اردویی و تفریحی و مسابقات فرهنگی نیز در دستور کار کانون قرار دارد.