24 نفر از برگزیدگان مسابقات هفته قرآن و عترت کامیاران تجلیل شدند
24 نفر از برگزيدگان مسابقات هفته قرآن و عترت کامياران تجليل شدند

24 نفر از برگزیدگان مسابقات هفته قرآن و عترت کامیاران تجلیل شدند

همزمان با برگزاري محفل انسي با قرآن با حضور استاد حميد شاکرنژاد از 24 نفر از برگزيدگان مسابقات هفته قرآن و عترت کامياران تجليل شد.
شناسه خبر : 38296 تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۴۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) استان کردستان: «کامل گلباغی» مدیر ستاد هماهنگی بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان در این محفل معنوی اظهار کرد: مسابقات استانی قرآن و عترت به همت مؤسسه قرآن و عترت معراج در دو رده سنی بالای ۱۶ سال و زیر ۱۶ سال در سطح استان کردستان برگزار شد.

 

وی با اشاره به راه‌یابی ۲۶۳ نفر از برگزیدگان شهرستانی به مرحله استانی، افزود: نفرات برتر طی دو روز در دو بخش بانوان و آقایان در دو رده سنی بالای ۱۶ سال و زیر ۱۶ سال با حضور اساتید مجرب قرآنی استان کردستان با هم به رقابت پرداختند.

 

مدیر ستاد هماهنگی بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان خوشبختانه این مسابقات در سطح خوبی برگزار شد و امروز از 24 نفر از برگزیدگان شهرستان کامیاران در راستای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی تجلیل می شود.

محفل انسی با قران به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت با حضور قاری بین المللی استاد حمید شاکرنژاد همزمان با 23 خرداد در مجتمع فرهنگی هنری شهرستان کامیاران برگزار شد.