چهارمین دوره دهه فرهنگ رضوی در کردستان آغاز شد
چهارمين دوره دهه فرهنگ رضوي در کردستان آغاز شد
همزمان با دهه کرامت؛

چهارمین دوره دهه فرهنگ رضوی در کردستان آغاز شد

دريايي از برگزاري «چهارمين دوره دهه فرهنگ رضوي» همزمان با آغاز دهه کرامت در سطح استان کردستان خبر داد و گفت: اولين برنامه اين دهه با تجليل از دختران مروج سيره نبوي و فرهنگ رضوي پيش مي رود.
شناسه خبر : 37897 تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۲۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کردستان: علی اصغر دریایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان اظهار کرد: آیین گشایش «چهارمین دوره دهه فرهنگ رضوی» به مناسبت گرامیداشت میلاد حضرت معصومه (س) امروز ۱۱ خردادماه در سطح استان کردستان آغاز می‌شود.

 

وی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه روز دختر اعلام کرد: در این مراسم از دختران نمونه و مبلغ و مروج سیره نبوی و فرهنگ رضوی تجلیل می‌شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان ادامه داد: در راستای بهره‌مندی هرچه بیشتر مردم از این مراسم معنوی و حضور گسترده بانوان کردستانی این مراسم در بقعه پیرعمر سنندج برگزار خواهد شد.

 

دریایی اضافه کرد: این مراسم شامل قدردانی و تجلیل از هشت نفر از دختران مروج سیره نبوی و فرهنگ رضوی به مناسبت روز ملی دختر و میلاد حضرت معصومه(ع)، اجرای گروه دف‌نوازی ناله دف و...  خواهد بود.

 

وی عنوان کرد: این مراسم به همت مؤسسه فرهنگی «رهروان راه آفتاب» و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای کاهش آسیب‌های فرهنگی - اجتماعی برگزار می‌شود.