نمایشگاه‌های قرآنی در ترویج فضیلت‌های اخلاقی نقش موثری دارند
نمايشگاه‌هاي قرآني در ترويج فضيلت‌هاي اخلاقي نقش موثري دارند
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان:

نمایشگاه‌های قرآنی در ترویج فضیلت‌های اخلاقی نقش موثری دارند

دريايي، با تاکيد بر اهميت برپايي نمايشگاه‌هاي فرهنگي و هنري با موضوع قرآن و سبک زندگي اسلامي گفت: اين گونه نمايشگاه ها مي‌تواند در ترويج فضيلت‌هاي اخلاقي و کاهش آسيب‌هاي اجتماعي و فرهنگي بسيار موثر باشد.
شناسه خبر : 37690 تاریخ انتشار : ۲ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۴۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) در کردستان: «علی اصغر دریایی » مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان کردستان در بازدید از نمایشگاه قرآنی که به مناسبت هفته قرآن و عترت در محل خانه کٔرد سنندج برپا است، اظهار کرد: زبان هنر بهترین ابزار ممکن برای بازنمایی مفاهیم وحی الهی و آخرین معجزه خاتم انبیا حضرت محمد(ص) است.

 

وی افزود: برای ترویج سبک زندگی قرآنی نیاز به ابزار و استارت آپ‌های جدید و همچنین هنرهای هفتگانه داریم، روایت‌های سینمایی از قصص قرآنی و زندگی پیامبران و معصومین ماندگاری بسیار بیشتری دارد.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان کردستان اضافه کرد: نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری با موضوع قرآن و سبک زندگی اسلامی می‌تواند در ترویج فضیلت‌های اخلاقی و کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی بسیار موثر باشد.

 

دریایی به اتفاق گلباغی مسئول امور قرآنی اداره‌کل از بخش‌های مختلف نمایشگاه قرآنی از جمله صنایع دستی، خوشنویسی و کتب و نرم افزار قرآنی بازدید کرد.

 

نمایشگاه قرآنی به مناسبت هفته قرآن و عترت در محل خانه کٔرد سنندج برپا است حاوی تولیدات هنری و فرهنگی با موضوع قرآن و عترت است، این نمایشگاه تا ۳ خردادماه ۱۴۰۱ به روی علاقمندان باز خواهد بود.