کارگاه آموزشی گام دوم انقلاب و ترویج مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در سنندج برگزار شد
کارگاه آموزشي گام دوم انقلاب و ترويج مکتب شهيد حاج قاسم سليماني در سنندج برگزار شد
در آستانه سالروز آزادسازی خرمشهر؛

کارگاه آموزشی گام دوم انقلاب و ترویج مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در سنندج برگزار شد

کارگاه آموزشي گام دوم انقلاب و ترويج مکتب ايثار و شهادت سردار حاج قاسم سليماني به مناسبت گراميداشت سوم خرداد در حاشيه نمايشگاه علوم قرآني در سنندج برگزار شد.
شناسه خبر : 37689 تاریخ انتشار : ۲ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۴۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) در کردستان: «کامل گلباغی» در این کارگاه آموزشی اظهار کرد: سپهبد قاسم سلیمانی با ویژگی‌های متعددی از جمله شجاعت، انقلابی و بی تکلف بودن، جهادی عمل کردن، اعتماد به جوانان، توان مدیریتی بالا شناخته می‌شود اما آن ویژگی که بیش از همه مورد توجه عموم مردم قرار دارد مردمی و حضور پیوسته در میدان عمل است که سردار دل‌ها را در اذهان، اسطوره ایستادگی کرده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان با بیان اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برخلاف برخی مدیرانی که از پشت در بسته اتاق خود به مدیریت امور می‌پردازند همیشه در میانه میدان بود، افزود: در چنین شرایطی وقتی نیروها می‌بینند فرمانده در میدان است آنان نیز کم کاری نمی‌کنند و دوشادوش ایشان به میدان می آیند.

 

وی ادامه داد: شهید سپهبد سردار سلیمانی همیشه در سرما و گرما با سربازان زندگی می‌کرد و هیچگاه در یک اتاق فرماندهی مستحکم و غیر قابل نفوذ حضور نداشت؛ "مرد میدان عمل" واژه در شان سردار دل‌ها است که بسیاری از متفکران جامعه ترویج این روحیه را برای سازندگی کشور الزامی می‌دانند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان در بخش دیگری از سخنانش اضافه کرد: بیانیه گام دوم انقلاب همزمان با آغاز ۴۰ سال دوم و بعد از تثبیت نظام با هدف ایجاد خلاقیت و نوآوری و فراهم کردن میدان برای نسل‌های بعدی از سوی رهبر معظم انقلاب مطرح شد تا فرصتی برای جوانانی باشد تا آنان نیز مانند جوانان روزهای اول انقلاب، جبهه و جنگ انگیزه داشته باشند، بتوانند اعتماد جامعه را جلب و مدیریت کنند.

گلباغی همچنین گفت: کارگاه آموزشی گام دوم انقلاب و ترویج مکتب ایثار و شهادت در مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد و با حضور اعضای کانون های مساجد کردستان در حاشیه نمایشگاه علوم قرآنی در سنندج برگزار شد.

 

نمایشگاه علوم قرانی کردستان از 28 اردیبهشت تا سوم خرداد جاری در خانه کُرد سنندج پذیرایی بازدید علاقه مندان است.