از مراسم جزء خوانی قرآن کریم تا تجلیل از فعالان قرآنی در سروآباد
از مراسم جزء خواني قرآن کريم تا تجليل از فعالان قرآني در سروآباد

از مراسم جزء خوانی قرآن کریم تا تجلیل از فعالان قرآنی در سروآباد

محفل انس با قرآن کريم و آيين تجليل از فعالان قرآني از سري برنامه هاي ماه مبارک رمضان با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي و ستاد فهما کردستان در سروآباد برگزار شد.
شناسه خبر : 37387 تاریخ انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۵۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کردستان: جزء خوانی قرآن کریم به مناسبت ماه مبارک رمضان و با حضور اعضای کانونهای مساجد، در 25 کانون فرهنگی هنری در سطح مساجد روستایی سروآباد برگزار شد.

 

برپایی نمایشگاه آثار خوشنویسی آیات قرآنی و آثار تزئینی هنرمندان لقمان احمدی و سردار خالدی و هنرهای تزئینی با عنوان آینه شکسته هنرمند خانم آسو فتاحی از دیگر برنامه های ماه مبارک رمضان بود که با مشارکت اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد به مدت 10 روز در این شهرستان دایر بود و تا پایان ماه مبارک رمضان در معرض دید علاقمندان قرار داشت .

 

مراسم محفل انس با قرآن کریم و تجلیل از فعالان قرآنی از سری برنامه های ماه مبارک رمضان توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی و با همکاری ادارات آموزش و پرورش، مرکز بزرگ اسلامی، فرماندهی نیروی انتظامی، فرماندهی سپاه پاسداران، کمیته امداد امام خمینی (ره) و سایر ادارات با حضور امام جمعه محترم، معاون عمرانی فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی، روحانیون، مسئولین ادارات و فعالان قرآنی، در آخرین روزهای ماه مبارک رمضان در سالن همایش تبلیغات اسلامی سروآباد برگزار شد.

 

سامان بختیار سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد سروآباد در این مراسم، هدف از برگزاری این برنامه ها را توسعه و گسترش فعالیتهای دینی و قرآنی شهرستان اعلام کرد.

 

در این مراسم به ۳۰ نفر از فعالان و مربیان قرآنی شهرستان سروآباد با اهدای لوح و هدایا تقدیر بعمل آمد.

کلمات کلیدی: ماه رمضان سروآباد