برگزاری محفل انس با قرآن کریم در بانه
برگزاري محفل انس با قرآن کريم در بانه
با مشارکت اعضای کانون های مساجد؛

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در بانه

محفل انسي با قرآن کريم از سري برنامه هاي هفته قرآن و عترت استان کردستان در محل مسجد نويدي شهرستان بانه برگزار شد.
شناسه خبر : 37385 تاریخ انتشار : ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۸:۴۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کردستان: محفل انس با قرآن کریم از سری برنامه های هفته قرآن و عترت استان کردستان با حضور و مشارکت اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد همزمان با آخرین روزهای ماه پر خیر و برکت رمضان در محل مسجد ابراهیم نویدی برگزار شد.

 

در این محفل معنوی که روسای ادارات و ارگانهای دولتی، ماموستایان و امامان جمعه و جماعت و اقشار مختلف مردم شهرستان بانه حضور داشتند، چهار نفر از قاریان برجسته استان کردستان و شهرستان بانه با تلاوت دلنشین آیاتی از کلام الله مجید حال و هوای معنوی به مراسم بخشیدند.

 

در ابتدای این مراسم ماموستا مصطفی مصطفایی امام جماعت مسجد نویدی ضمن خیرمقدم به حاضرین در مراسم و بیان فواید خواندن قرآن کریم اظهار کرد: تلاوت زیبای آیات قرآن کریم باعث جذب مردم و جوانان و نوجوانان به مسجد و رعایت اخلاق اسلامی و پیروی از دستورات  دینی میشود.

 

وی با اشاره به لزوم برگزاری محافل انس با قرآن کریم از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بدلیل برگزاری این مراسم معنوی تقدیر و تشکر کردند

 

در پایان این مراسم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با اهدای لوح تقدیر از قاریان قرآن کریم و عوامل برگزار کننده این رویداد فرهنگی تقدیر و تشکر بعمل آورد.