دعوت از اعضای کانون های مساجد کردستان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس
دعوت از اعضاي کانون هاي مساجد کردستان براي حضور در راهپيمايي روز جهاني قدس

دعوت از اعضای کانون های مساجد کردستان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس

ستاد فهما استان کردستان درآستانه فرارسيدن يوم ا... روز جهاني قدس با صدور بيانيه اي ضمن دعوت از اعضاي کانون هاي مساجد براي حضور در راهپيمايي روز جهاني قدس، فلسطين را عضو جدا ناشدني امت اسلامي عنوان کرد.
شناسه خبر : 37258 تاریخ انتشار : ۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۰۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) در کردستان؛ متن این بیانیه به این شرح است:

 

جهان امروز که در زیر پرچم سازمان ملل منفعل و حاکمان سرسپرده صهیونیسم مهر سکوت را بر لبان خود حک کرده و با دوگانگی های آشکار و منزجر کننده در باب آزادی و حقوق بشر همچون مترسکانی متحرک دستورات شیاطین زمانه را به اجراء می‌گذارند.

 

بیش از 7 دهه از چپاول، غارت، ترور، ظلم و ستم رژیم خود خوانده صهیونیستی در سرزمین مقدس فلسطین می‌گذرد و همچنان شاهد سکوتی مرگبار از سوی مدافعین دروغین حقوق بشر در برابر این همه جنایت کودک کش صهیونیست درنوار باریکه غزه و دیگر مناطق اشغال شده فلسطینی هستیم.

 

جنگ به هر نوع یک اتفاق نامیمون و ویرانگر است و قطعا نظام جمهوری اسلامی ایران که خود از بزرگترین کشورهای درگیر در جنگ و سرافرازترین کشور در مقاومت محسوب می گردد، مخالف سرسخت جنگ و درگیری است و گفتمان و دیالوگ را بهترین شیوه در ایجاد صلح و سازش می داند و بر همین استراتژیک انسانی است که همه پرسی در سرزمین های اشغالی را با حضور تمامی ساکنین اصلی ساکن و آواره با هر نوع دین و مذهبی در جهت تعیین حق سرنوشت ملت فلسطین را بهترین راه حل می داند.

 

حاکمان سرسپرده کشورهای اسلامی هم بدانند و آگاه باشند طرح موسوم به ابراهیم که عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر را در جهت استیلای سیاست نفوذ در ممالک اسلامی در سر دارد، بدلیل عدم همراهی ملت های آزاده عربی و مسلمان محکوم به شکست است و تنها حاصل آن روسیاهی این حاکمان فاسد و سرسپرده و ایجاد نفاق و اختلاف در بین ممالک اسلامی در جهت تقویت ظاهری قدرت شیطانی صهیونیسم است غافل از آنکه محور مقاومت و بیداری اسلامی در کنار توان بالای نظامی گروه های فلسطینی عمر و دوام این رژیم را به پایان راه رسانده و این وعده الهی در پیروزی امت اسلامی با تکیه بر الطافش تحقق پیدا خواهد کرد و قدس به عنوان پاره تن اسلام و قبله اول مسلمین به صاحبان اصلیش سپرده خواهد شد.

 

کارکنان و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان در این برهه تاریخی و اولین روز قدس در قرن جدید در راستای دفاع از ملت مظلوم فلسطین استوارتر از همیشه همراه مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی و مردم متدین، آزادیخواه و فرهنگی استان کردستان جمعه 9 اردیبهشت ماه 1401 با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن اعلام همبستگی با فلسطین و آرمان های امامین انقلاب با دعوت از ملت های  مسلمان در تحکیم وحدت اسلامی، دوگانگی و سکوت مجامع جهانی به ظاهر مدافع حقوق بشری را در برابر ظلم و ستم رژیم منحوس و کودک کش صهیونیستی محکوم می کند.

 

وعده دیدار : روز جمعه 9 اردیبهشت 1401 راهپیمایی عظیم ملت ایران در یوم ا... روز جهانی قدس