مراسم انس با قرآن کریم (شنەی رەحمەت) در مسجد جامع شهر سنندج
مراسم انس با قرآن کريم (شنەي رەحمەت) در مسجد جامع شهر سنندج
به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار شد؛

مراسم انس با قرآن کریم (شنەی رەحمەت) در مسجد جامع شهر سنندج

مراسم معنوي انس با قرآن (شنەي رەحمەت) به مناسبت ماه مبارک رمضان با حضور قاريان برجسته استان و جمعي از روزه داران و مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي کردستان برگزار شد.
شناسه خبر : 37094 تاریخ انتشار : ۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۲۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کردستان، به مناسبت ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن کریم با حضور علی اصغر دریایی مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی کردستان و جمعی از قاریان برجسته استان و فعالان قرآنی، اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد و مدیر تعدادی از موسسات قرآنی و رئیس اتحادیه موسسات قرآنی استان و روزه داران سنندجی در حیاط دلنشین مسجد جامع شهر سنندج برگزار شد.

 

در ادامه این مراسم عزت پور رئیس اتحادیه موسسات قرآنی بخشی از مطالبات مدیران موسسات قرآنی را به عرض مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی و حضار رساند وی گفت: امروز قرآن مهجور مانده است, مدیران موسسات قرآنی به دلیل نبود درآمد از آموزش قرآن کریم به شغل های دیگر رو آورده اند, از مدیران حاضر در این مجلس خواهش می کنم موسسات قرآنی را در برگزاری جشنواره ها, نمایشگاه های قرآنی و همایش های قرآنی دخیل کنند.

 

عبدالملکی مدیر موسسه معراج خاتم در خصوص نخستین دوره حفظ و قرات قرآن کریم ویژه هنرمندان, نویسندگان و روزنامه نگاران توضیحات مبسوطی ارایه نمود.

 

در این مراسم از فرزند زنده یاد ماموستا مجتهدی از مدرسان و روحانیون برجسته مسجد جامع سنندج، از سوی مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان قدردانی و تجلیل شد.

 

در ادامه این مراسم نماز مغرب را به اتفاق به صورت جماعت ادا شد و صرف افطاری پایان بخش این مراسم معنوی بود.