آغاز به کار کلاس تلاوت، تفسیر و عقاید در کانون مهدیه سنندج
آغاز به کار کلاس تلاوت، تفسير و عقايد در کانون مهديه سنندج
همزمان با ماه مبارک رمضان؛

آغاز به کار کلاس تلاوت، تفسیر و عقاید در کانون مهدیه سنندج

مسئول شوراي مهديه سنندج با تشريح برنامه هاي ماه مبارک رمضان اين کانون گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان؛ کلاس تلاوت، تفسير و عقايد در کانون مهديه سنندج داير شد.
شناسه خبر : 37012 تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۲۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کردستان: عبدالله دهقان اظهار کرد: همزمان با شروع ماه مبارک رمضان ویژه برنامه های از جمله برگزاري نماز جماعت ظهر و عصر همراه با بیان احکام توسط  حجت الاسلام فعله گری در این کانون آغاز شد.


وی ادامه داد: از روز یک شنبه ۱۴ فروردین  به استثنای روزهای سه شنبه، کلاس تلاوت، تفسیر و عقاید نیز در کانون برگزار می شود که این کلاس ها در دهه اول مبارک زیر نظر حجت‌الاسلام والمسلمین سادات با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.


عضو کانون فرهنگی هنری مهدیه سنندج به سلسله نشست های اخلاقی از جمله برنامه های مهدیه در ماه مبارک رمضان نیز اشاره کرد و افزود: سلسله بحث های اخلاقی نیز توسط حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی نماینده ولی فقیه در استان ساعت ۱۹در روزهای سه شنبه در کانون مهدیه دایر است.


مسئول شورای مهدیه سنندج برگزاری نماز جماعت مغرب و عشا، توسط حجت‌الاسلام بالادستیان و پخش افطاری و پذیرایی از نمازگزاران را از دیگر برنامه های ماه ضیافت الله کانون مهدیه سنندج برشمرد.