نهمین مرحله نذر گوشت قربانی بین اعضای کانون‌های مساجد کردستان توزیع شد
نهمين مرحله نذر گوشت قرباني بين اعضاي کانون‌هاي مساجد کردستان توزيع شد
در راستای تداوم اجرای طرح نذر قربانی؛

نهمین مرحله نذر گوشت قربانی بین اعضای کانون‌های مساجد کردستان توزیع شد

گلباغي از توزيع هزار و 200 بسته گوشت قرباني در ماه رمضان با حمايت موسسه حضرت خديجه(س) قم در کردستان خبر داد و گفت: اين نذر قرباني در بين عزتمندان عضو کانون هاي مساجد استان توزيع مي‌شود.
شناسه خبر : 36766 تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۲۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کردستان: «کامل گلباغی» در حاشیه توزیع این گوشت قربانی در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: در تداوم طرح نذر قربانی اول ماه قمری که توسط موسسه فرهنگی حضرت خدیجه (س) قم و خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا با همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می‌شود، کار توزیع نهمین محموله یک هزار و ۲۰۰ بسته‌ای گوشت گرم به استان کردستان آغاز شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان ادامه داد: ذبح و بسته بندی گوشت گرم گوسفندی در شرایط کاملا بهداشتی و استاندارد به منظور رساندن نذورات مردمی در بهترین و با کیفیت‌ترین شکل به دست محرومان انجام می شود و امروز این کمک های مومنانه ویژه ماه مبارک رمضان در پنج شهرستان استان توزیع می شود.

 

گلباغی اضافه کرد: در راستای اجرای طرح نذورات قربانی اول ماه قمری که طی دو سال گذشته در راستای رزمایش مواسات و همدلی در استان تداوم داشته است، قریب به 16 تن گوشت گرم به تناوب در نقاط مختلف کردستان و شهرستان‌های تابعه استان به دست عزتمندان رسیده است.

 

وی همچنین گفت: تمام مراحل اعم از شناسایی و ثبت اسامی خانواده‌های عزتمند و آسیب دیده از کرونا، توزیع و راستی آزمایی به منظور نظارت بر اجرای درست طرح و رسیدن نذورات به محرومین واقعی با نظارت موسسه حضرت خدیجه (س) و ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور صورت می‌گیرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان همچنین از پیش بینی سامانه پیامکی به شماره ۲۰۰۰۰۳۰۳ در راستای ارتباط محرومین با خیرین و ثبت بازخورد از نحوه توزیع، سلامت و کیفیت بسته ها، تکریم محرومانِ بهره‌مند از این طرح و ارایه نظرات و دل نوشته‌های خانواده‌ها خبر داد.

 

گلباغی با دعوت از عموم مردم و خیرین استان برای مشارکت در این طرح، اضافه کرد: شماره کارت به نام موسسه حضرت خدیجه به شماره ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۵۶۶۶۶۶۶ و قسمت کمک‌های نقدی در وب سایت این موسسه به آدرس khadije.com به صورت ۲۴ ساعته و آنی جهت مشارکت در این طرح خیرخواهانه مهیا است.