برنامه‌های دینی و قرآنی با هم‌افزایی و تعامل بیشتر تقویت شود
برنامه‌هاي ديني و قرآني با هم‌افزايي و تعامل بيشتر تقويت شود
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان:

برنامه‌های دینی و قرآنی با هم‌افزایی و تعامل بیشتر تقویت شود

دريايي با تاکيد بر توسعه فعاليت هاي قرآني و ديني در جامعه گفت: لازم است برنامه‌هاي ديني و قرآني با هم‌افزايي و تعامل بيشتر تقويت شود.
شناسه خبر : 36743 تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۳۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) در کردستان، علی اصغر دریایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در دیدار با کارکنان ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان اظهار کرد: مساجد پایگاه های مهم دینی و اجتماعی هستند و توسعه و تقویت فعالیت ها و برنامههای ستاد کانون های مساجد ضرورت دارد و بر همین اساس لازم است برنامه‌های دینی و قرآنی را با هم‌افزایی و تعامل بیشتر تقویت کرد.

 

 وی با بیان اینکه اصل فرهنگ از دل مباحث دینی و قرآنی بیرون می‌آید، ادامه داد: جامعه امروز نیازمند ترویج و توسعه فعالت های قرآنی است و لازم است با اجرای فعالیت ها و برنامه های متناسب در جهت ترویج کلام وحی در جامعه تلاش کنیم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با بیان اینکه مساجد و قرآن، اصل فرهنگ ما را می‌سازند، اذعان کرد: اگر قرار است از موسیقی لذت ببریم باید نگاه دینی داشته باشیم تا از آن لذت ببریم.

 

وی با اشاره به اینکه مشکلات حوزه ستاد کانون‌های مساجد احصاء و بررسی خواهد شد، افزود: همکاران ستاد، مشکلات این حوزه را بررسی و به صورت مکتوب ارائه دهند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در بخشی دیگر از سخنانش عنوان کرد: رمضان ماه قرآن است و باید برنامه‌های قرآنی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد و تلاش می کنیم با بهره گیری از ظرفیت فعالان این حوزه از برکات ماه میهمانی پرودگار بیش از پیش بهره مند شویم.

 

دریایی تصریح کرد: زمانی که یک مجموعه خوب کار کند و خوب دیده شود موفق خواهد بود و اثرگذاری خود را برجای خواهد گذاشت.