کتاب «دیوانی گولباخچه ی له یلاخ» رونمایی شد
کتاب «ديواني گولباخچه ي له يلاخ» رونمايي شد
به مناسبت گرامیداشت 18 اسفند؛

کتاب «دیوانی گولباخچه ی له یلاخ» رونمایی شد

همزمان با سالروز تأسيس کانون هاي فرهنگي و هنري مساجد کشور و با حضور مسئولين شهرستان دهگلان از کتاب مجموعه اشعار عارف حسين پناهي رونمايي شد.
شناسه خبر : 36373 تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۲۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کردستان: همزمان با سالروز تأسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور و با حضور مسئولین شهرستانی از کتاب مجموعه اشعار «عارف حسین‌پناهی» تحت عنوان «گولباخچه ی له یلاخ» رونمایی شد.

 

فردین وکیلی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری این مراسم با همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری موسسه فرهنگی و ادبی رچه ی لیلاخ خبر داد و گفت: در راستای برنامه های فرهنگی شهرستان در محل مسجد جامع دهستان قروچای از دیوان شعر «گولباخچه ی له یلاخ» به تألیف مرحوم عارف حسین پناهی (متخلص به هیوا) که چند سالی است به علت بیماری دار فانی را وداع گفته اند، رونمایی شد.

 

وکیلی افزود: این مجموعه اشعار که بیشتر شامل مضامین عرفانی ، آیینی و دینی است به همت خانواده آن فرهیخته گرانقدر گردآوری شده است و در یکی از انتشاراتی های داخل استان در قطع وزیری در 630صفحه به چاپ رسیده است.

 

گفتنی است کتاب مذکور در  این مراسم که با استقبال مردم روبرو شد ، تعدادی از شاعران و دوستان آن مرحوم به وصف زندگی نامه، شخصیت و پشتکار کم نظیر عارف حسین پناهی پرداختند و در پایان از مادر گرامی  آن نویسنده منطقه لیلاخ بابت زحمات و دلسوزی های مادرانه تقدیر و تشکر به عمل آمد