1200 بسته گوشت گرم در کردستان توزیع شد
1200 بسته گوشت گرم در کردستان توزيع شد
با حمایت موسسه حضرت خدیجه(س)؛

1200 بسته گوشت گرم در کردستان توزیع شد

گلباغي از توزيع هزار و 200 بسته گوشت قرباني در ماه رجب با حمايت موسسه حضرت خديجه(س) قم در کردستان خبر داد.
شناسه خبر : 35322 تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۳۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ی (فهما) از استان کردستان: «کامل گلباغی» در حاشیه توزیع گوشت های قربانی در بین اصحاب رسانه گفت: طرح توزیع گوشت قربانی توسط موسسه حضرت خدیجه(س) قم و با مشارکت برنامه تلویزیونی سمت خدا و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح کشور اجرا می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان افزود: این طرح اشاعه قربانی، توسعه و مشارکت حداکثری خیران به ویژه اهالی مساجد و اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد را نیز دنبال می‌کند.

 

وی با بیان اینکه کمک به نیازمندان وظیفه شرعی همه انسان هاست، افزود: بعد از اعلام موسسه حضرت خدیجه(س) زمینه شناسایی نیازمندان استان توسط ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان با همکاری موسسات خیریه آغاز شد و زمینه بهره‌مندی یک‌هزار و 200 خانواده از این کمک ها فراهم شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان ادامه داد: در همین راستا و درهشتمین دوره اجرای این کمک مومنانه و این اقدام خداپسندانه به مناسبت اعیاد ماه رجب المرجب تعداد هزار و 200 بسته گوشت قربانی که هزار و 800 کیلیوگرم بود، در استان کردستان توزیع شد.

 

گلباغی این اقدام خیرخواهانه در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در خصوص کمک‌های مومنانه به نیازمندان برشمرد و عنوان کرد: این اقدام خیرخواهانه در بین روحانیون، خادمین مساجد و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان توزیع شد.

 

وی، جمع آوری و توزیع نذر قربانی برای ایتام و اطعام نیازمندان را از اهداف اجرای طرح نذر و اهدای قربانی برشمرد و اظهار امیدواری کرد: امیدواریم این سنت حسنه و موج ایثار، همدلی و کمک مومنانه طی سال‌های آینده نیز با همراهی خیران ادامه داشته باشد.