محفل انسی با قرآن در کانون فداییان اسلام سنندج برگزار شد
محفل انسي با قرآن در کانون فداييان اسلام سنندج برگزار شد
به مناسبت گرامیداشت 22 بهمن؛

محفل انسی با قرآن در کانون فداییان اسلام سنندج برگزار شد

محفل انسي با قرآن با طنين گلبانگ الله اکبر به مناسبت چهل و سومين بهار انقلاب و تجليل از ۴۴ فعال مسجدي در کانون فداييان اسلام مسجد آساوله سنندج برگزار شد.
شناسه خبر : 35154 تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۰۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کردستان: مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب سنندج نیز در این مراسم معنوی با تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: برگزاری محافل انس با قرآن کریم موجب جاری و ساری شدن کلام الهی در زندگی افراد جامعه خواهد شد و اینگونه برنامه‌ها باید تداوم یابد.

 

ماموستا اقبال بهمنی مسجد را پایگاه اجتماعی مسلمانان خواند و گفت: در این مکان مقدس می‌توان برنامه‌های گسترده معنوی و دینیو فرهنگی برای مردم به‌ویزه نسل جوان و نوجوان اجرا کرد.

وی کانون‌های مساجد را بعنوان طرفیتی برای تقویت فعالیت‌های فرهنگی در جامعه دانست و از کانون‌های مساجد استان در راستای اجرای برنامه‌های معنوی در سطح مساجد تقدیر کرد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری فدائیان اسلام نیز در ادامه این محفل معنوی اظهار کرد: قرآن کتاب آسمانی همه ما مسلمانان بودهدو دین مبین اسلام نیز بر مبنای این کتاب الهی شکل گرفته است.

 

ماموستا کیوان مرادی افزود: انقلاب اسلامی ایران نیز با توکل برخدا و با همت و تلاش مردم و له رهبری معمار کبیر انقلاب بر پایه قرآن پیروز شد و امروز همه ما باید حافظ اسلام و قرآن کریم باشیم و از دستورات پروردگار اطاعت کنیم.

وی با اشاره به اینکه فعالیت بچه‌های مسجدی در طول ایام سال زمینه‌ساز گرایش بیشتر جوانان و نوجوانان به سمت مساجد خواهد بود، بیان کرد: بی‌شک وجود کانون‌های مساجد در این راستا موثر خواهن. بود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری فداییان اسلام در مسجد آساوله سنندج حضور قاریان استانی در این محفل را قابل تقدیر خواند و گفت: برپایی چنین برنامه‌های معنوی موجب ارتقای فعالیت‌های فرهنگی و دینی در محلات حاشیه شهر خواهد شد.

 

این محفل انسی با قران به همت کمیته مساجد ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر و با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار شد و در ادامه  قاریان به قرآئت قرآن کریم پرداختند و ۴۴ نفر از فعالان مسجدی سنندج نیز مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

اجرای دف‌نوازی و مولودی‌خوانی نیز از دیگر برنامه‌های این مراسم معنوی بود که در محله آساوله از نواحی حاشیه شهر سنندج برگزار شد.