برگزاری مراسم جشن انقلاب در روستای تودارملا سنندج
برگزاري مراسم جشن انقلاب در روستاي تودارملا سنندج

برگزاری مراسم جشن انقلاب در روستای تودارملا سنندج

همزمان با هشتمين روز از دهه مبارک فجر و با حضور جمعي از مسئولان، اهالي روستا و اعضاي کانون هاي مساجد بخش، جشن ملي ۱۴۰۰ در مسجد جامع روستاي تودارملا سنندج برگزار شد.
شناسه خبر : 35105 تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۳۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کردستان:  امام جماعت مسجد روستای تودارملا در این مراسم اظهار کرد: در ایام دهه فجر قرار داریم و باید بدانیم که انقلاب اسلامی ایران ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که آن را از انقلاب‌های دیگر دنیا متمایز می‌کند.

 

ماموستا محمودی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در صحنه از عوامل پیروزی، تثبیت و تعالی انقلاب اسلامی ایران است، افزود: امروز نیز به واسطه حضور مردم در صحنه های مختلف دشمنان انقلاب و نظام نمی توانند گزند و آسیبی به ما بزنند.

وی یادآور شد: حضور مردم در جشن های انقلاب تذکری به مسئولان است که همانطور که مردم در همه صحنه های مورد نیاز کشور حاضرند مسئولان هم در خط مقدم تلاش برای برقراری عدالت اجتماعی و توسعه معنویت و رفاه برای مردم جامعه باشند.

 

این برنامه که از برنامه های محوری کمیته مساجد دهه فجر انقلاب اسلامی در کردستان است، با میزبانی اهالی مسجد از مردم و مسئولان و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری از جمله اجرای گروه سرود، سخنرانی و دف نوازی و مدیحه سرایی برگزار شد.

 

در پایان این مراسم که با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان برگزار شد از پنج نفر از فعالان قرآن و مسجد روستا تقدیر شد و تعداد 185 عنوان کتاب به ارزش 35 میلیون ریال به کتابخانه مسجد و کانون روستای تودارملا سنندج اهدا شد.