محفل انسی با قرآن در مسجد خیبر بهاران سنندج برگزار شد
محفل انسي با قرآن در مسجد خيبر بهاران سنندج برگزار شد
به مناسبت جشن ملی 1400؛

محفل انسی با قرآن در مسجد خیبر بهاران سنندج برگزار شد

محفل انسي با قرآن در مسجد به مناسبت دهه مبارک فجر در مسجد و کانون فرهنگي هنري مسجد خيبر بهاران سنندج برگزار شد.
شناسه خبر : 34964 تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۲۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کردستان: ویژه برنامه جشن ملی 1400 در قالب محفل انسی با قرآن به مناسبت گرامیداشت چهل و سومین بهار انقلاب اسلامی در مسجد خیبر بهاران سنندج با مشارکت پایگاه مقاومت بسیج شهید ولیزاده و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان با حضور جمعی از مقامات و مسئولین و اعضای شورای اسلامی شهر سنندج برگزار شد.

 

جانشین فرماندهی سپاه سنندج در این محفل معنوی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران در مساجد رشد و توسعه یافته است و جلب و جذب جوانان و نوجوانان با مواضع اصولی و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران و بهره‌گیری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مردمی به منظور تقویت انگیزه و نشاط بین مردم از ماموریت‌های ستاد دهه فجر استان است.

 

سرهنگ دارایی افزود: نقش مسجد در انقلاب اسلامی به قدری گسترده بود که مکان معنوی به پایگاه انقلاب و مرکز نشر آموزه‌های اسلامی و محل وحدت نیروهای انقلابی تبدیل شده بود.

 

ملاجمال خادمیان مدیر کانون فرقان مسجد نیز در ادامه با اشاره به کارکردها و اهمیت جایگاه مساجد عنوان کرد: تعدد مساجد و اماکن مذهبی در کردستان نشان از این دارد که مردم این دیار از منظر فرهنگی و دینی جایگاه قابل توجه‌ای دارند و به واسطه تاثیرگذاری آن و بینش مردم، ظرفیت و پایگاه خوبی نشر ارزش های دینی و قرآنی است.

قاریان برجسته استان در این محفل معنوی با قرائت کلام الله مجید حاضران در این محفل را به فیض رساندند و از جمعی از خانواده شهدا و فعالان قرآنی این مسجد و کانون تجلیل شد.