محفل قرآنی «شنه ی ره حمه ت» در سنندج برگزار شد
محفل قرآني «شنه ي ره حمه ت» در سنندج برگزار شد
به مناسبت ایام الله دهه فجر و با حضور برادران اهل سنت؛

محفل قرآنی «شنه ی ره حمه ت» در سنندج برگزار شد

محفل انس با قرآن با عنوان «شنه ي ره حمه ت» (نسيم رحمت) به مناسبت گراميداشت چهل و سومين بهار انقلاب با حضور استاندار کردستان، جمعي از مسئولان و علاقه‌مندان به کلام وحي در مسجد قبا بهاران سنندج برگزار شد.
شناسه خبر : 34955 تاریخ انتشار : ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۱۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کردستان: محفل انس با قرآن با عنوان «شنه ی ره حمه ت» به مناسبت گرامیداشت چهل و سومین بهار انقلاب با حضور استاندار کردستان، جمعی از مسئولان و علاقه‌مندان به کلام وحی در مسجد قبا بهاران سنندج برگزار شد.

 
در این محفل معنوی «عبدالرحمن امام قلی» قاری بین‌المللی، «فواد مولودی» از قاریان برجسته، «حسین عبدالملکی» از  قاریان و داوران قرآنی در سطح کشور به تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداختند. 
 
«کامل گلباغی» در این محفل معنوی با بیان اینکه مساجد به عنوان اولین پایگاه اجتماعی پیروزی انقلاب در این مقطع زمانی از جایگاه ویژه ای برخوردارند، اظهار کرد:  در این راستا مساجد استان کردستان در جشن انقلاب میزبان محافل انس با قرآن هستند.
 

 مدیر ستاد فهما استان کردستان با اشاره به برگزاری محافل قرآنی در هشت مسجد استان عنوان کرد: این محافل قرآنی با عنوان «شنه ی ره حمه ت» به مناسبت گرامیداشت چهل و سومین بهار انقلاب به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر برگزار می شود.
 
مسئول واحد قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان دهه مبارک فجر را بهترین فرصت برای یادآوری دستورات و آموزه‌های دینی قرآن دانست و افزود: امروز در این محفل قرآنی به قرائت کلام الله مجید با صدای قاریان برجسته استان گوش جان سپرده ایم.
 
در این محفل قرآنی همچنین «حیدر الماسی» از قاریان برجسته استان به ایراد سخنرانی پرداخت و در ادامه عبدالرحمن امام قلی، حسین عبدالملکی و فواد مولودی کلام وحی را قرائت کردند و از 17 نفر از مربیان، حافظان، موذنین و فعالان قرآنی برجسته استان تجلیل شد.
 
گفتنی است «شنه ی ره حمه ت» در زبان کردی به معنای «نسیم رحمت» است.

 

در ادامه می توانید تصاویری از این محفل قرآنی را مشاهده کنید: