نشست مسئولان کمیته‌های ستاد دهه فجر کردستان برگزار شد
نشست مسئولان کميته‌هاي ستاد دهه فجر کردستان برگزار شد

نشست مسئولان کمیته‌های ستاد دهه فجر کردستان برگزار شد

مسئول کميته مساجد ستاد دهه فجر کردستان در نشست مسئولان کميته‌هاي ستاد دهه فجر استان که در دفتر نماينده ولي فقيه در استان برگزار شد، شرکت و برنامه هاي کميته مساجد را در اين جلسه تشريح کرد.
شناسه خبر : 34497 تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۲۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) در کردستان: حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی فقیه در استان کردستان در این  نشست اظهار کرد: تبیین و تشریح تاریخ انقلاب بسیار مهم است و باید این مهم مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

 

وی با بیان اینکه مسوولان کمیته‌های برنامه‌ریزی دهه فجر باید تاثیرات فرهنگی برنامه‌ها را بررسی و ارزیابی کنند، تصریح کرد: مساجد، مدارس و دانشگاه‌ها از مراکز اجتماعی تاثیرگذار است و باید از این ظرفیت‌ها برای اجرای بهتر برنامه‌های دهه فجر استفاده شود.

 

حجت‌الاسلام پورذهبی با بیان اینکه برگزاری ویژه‌برنامه‌های دهه دوم فجر در مراکز یاد شده از تاثیرگذاری بیشتری برخوردار استعنوان کرد: روایتگری و نقل رویدادها، حوادث و تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تاکید کرد: همه دستگاه‌ها در راستای برنامه‌ریزی ویژه برنامه‌های دهه فجر و سالگرد انقلاب با هم هماهنگی داشته باشند.

 

استاندار کردستان  نیز در این نشست ضمن تاکید بر اینکه باید برنامه‌های دهه مبارک فجر از حالت کلیشه‌ای خارج شود، اظهار کرد: برنامه‌های دهه فجر هرقدر وجهه‌ی مردمی بیشتری داشته‌ باشد اثرگذاری بیشتری هم خواهد داشت و با حضور جوانان و‌ نوجوانان، این برنامه‌ها مردمی‌تر می‌شود.

 

همچنین اسماعیل زارعی‌کوشا، تدارک و تدوین برنامه‌های دهه فجر را در دو بخش دسته‌بندی کرد و گفت: یکی از جنبه‌ها برگزاری جشن ملی پیروزی انقلاب اسلامی که باید با خلاقیت دنبال شود.

 

وی ضمن اشاره به استفاده از تجربیات موفق سال‌های گذشته در این راستا، یادآور شد: باید با نگاه به برنامه‌های سال‌های گذشته و برنامه‌های موفق سایر استان‌ها و توجه به نقش استان کردستان در پیروزی انقلاب اسلامی، برای این‌مناسبت بزرگ‌ ملی برنامه‌ریزی شود.

 

زارعی کوشا اهمیت تکیه و توجه بر فضای مجازی را مورد تاکید قرار داد و افزود: آحاد جامعه به ویژه جوانان به فضای مجازی دسترسی دارند و دشمن هم از همین طریق به دنبال ضربه زدن به انقلاب است و ما باید از این ابزار مهم برای انتقال پیام به نسل نو بهره بگیریم.

 

استاندار کردستان از دستگاه‌های فرهنگی خواست دستاورد های انقلاب را با تولیدات جذاب و پر محتوا از طریق فضای مجازی و رسانه‌ای منتقل کنند.

 

دکتر زارعی کوشا دومین بخش تدوین برنامه‌های دهه فجر را مشارکت همه دستگاه‌های دولتی اعم از فرهنگی و غیرفرهنگی عنوان کرد و‌ گفت: اگر کمیته ارزیابی قوی باشد، همه دستگاه‌ها پای کار خواهند بود.

 

وی ضمن اشاره به لزوم برنامه ریزی برای افتتاح و بهره برداری از پروژه های مختلف، اظهار کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای تقویت خدمتگزاری به مردم عزیز است.

 

نشست مسئولان کمیته‌های تخصصی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کردستان با حضور نماینده ولی فقیه در این استان برگزار شد و در پایان احکام مسئولان کمیته های تخصصی نیز به آنها اهدا شد.


مسئول کميته مساجد ستاد دهه فجر کردستان نیز در این نشست شرکت و برنامه هاي کميته مساجد را در اين جلسه تشريح کرد.