پایان دی ماه به عنوان آخرین فرصت شرکت در پانزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان اعلام شد
پايان دي ماه به عنوان آخرين فرصت شرکت در پانزدهمين جشنواره قرآني مدهامتان اعلام شد

پایان دی ماه به عنوان آخرین فرصت شرکت در پانزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان اعلام شد

گلباغي از تمديد مهلت شرکت در پانزدهمين جشنواره قرآني مدهامتان تا پايان دي ماه 1400 خبر داد و گفت: اعضاي کانون هاي مساجد در زمان باقي مانده مي توانند در اين جشنواره کشوري شرکت کنند.
شناسه خبر : 34426 تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۰۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کردستان: مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان با اشاره به اینکه تا پایان آذر ۱۳۷ نفر کردستانی در پانزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان شرکت کردند، گفت: شرکت در این جشنواره تا پایان دی ماه سال جاری تمدید شده است.

 

کامل گلباغی ادامه داد: با توجه به مشارکت پرشور و درخواست‌های متعدد بچه‌های مسجد جهت شرکت دراین دوره از مسابقات قرآنی زمان شرکت در آن تمدید شد.

 

وی به رشته های این دوره از جشنواره اشاره کرد و افزود: این دوره از جشنواره در رشته قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، قرائت ترتیل، مفاهیم، اذان، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰ ، قرائت نماز، مکبری، رشته استعدادیابی برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کردستان افزایش چشمگیر مشارکت اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در پانزدهمین دوره  مدهامتان را نتیجه برنامه ریزی، تلاش، پشتکار و دغدغه قرآنی فعالان این حوزه علی رغم همه موانع و محدودیت های موجود دانست و گفت: باتوجه به این که بخش ویژه مسابقات مدهامتان امسال جلسات سنتی قرآن است انتظار می رود در مدت باقی مانده اعضای کانون‌های مساجد در این بخش هم شرکت فعالی داشته باشند.

 

گلباغی با بیان اینکه این دوره از رقابت‌های قرآنی مدهامتان در ۳ رده سنی برگزار می شود، یادآور شد: رده‌های سنی زیر هفت سال، هفت تا ۱۶ سال و ۱۶ تا ۳۰ سال عضو کانون های مساجد استان می‌توانند با مراجعه به سامانه بچه های مسجد به نشانی اینترنتی www.bachehayemasjed.ir  در این دوره از مسابقات قرآنی ثبت‌نام کنند.

 

وی با بیان اینکه ۱۶ نفر از اعضای کانون‌های مساجد استان در مرحله کشوری چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان خوش درخشیدند، اظهار داشت: امیدواریم در سال جاری نیز مانوسین با قرآن کردستانی در مرحله کشوری این دوره از رقابت‌های قرآنی بدرخشند.