کانون های منتخب سومین رویداد فهما در کردستان ارزیابی می شوند
کانون هاي منتخب سومين رويداد فهما در کردستان ارزيابي مي شوند
در قالب مرحله استانی؛

کانون های منتخب سومین رویداد فهما در کردستان ارزیابی می شوند

گلباغي از ارزيابي فعاليت هاي کانون هاي شرکت کننده در سومين رويداد فهما در کردستان در قالب مرحله استاني با حضور مسئولان و کارشناسان استاني و ناظر ستاد کشوري خبر داد.
شناسه خبر : 34229 تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۵:۱۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کردستان: جلسه توجیهی کارکنان ستاد فهما کردستان با هدف ارزیابی مرحله استاني کانون‌هاي مساجد استان کردستان در سومين رويداد ملي «فهما» با حضور مدير، کارشناسان ستاد استاني صبح یکشنبه 19 دی در سنندج برگزار شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان در این جلسه اظهار کرد: سومین رویداد ملی «فهما» در قالب ثبت فعالیت های کانون های مساجد در سامانه «بچه های مسجد» با شعار «به توان مردم» برگزار شد که در این رویداد برنامه های اجرای شده در سه شبستان فرهنگ، هنر و نوآوری و 12 رواق زیرمجموعه با عناوین ترنج، دانش، رسانه، سرود، فن آوری، فیلم، نمایش، قلم، کارآفرینی، کتاب، نور و همدلی به ثبت رسید.

 

کامل گلباغی ادامه داد: برخی از کانون ها در چند رواق از رواق های 12 گانه رویداد «فهما» حائز شرایط انتخاب برای راهیابی از مرحله استانی به مرحله کشوری هستند که در این زمینه تلاش می شود تا در هر رواق که امتیاز های بیشتری کسب کرده اند، معرفی شوند.

 

وی اضافه کرد: از بین کانون های انتخاب شده در مرحله کانونی طبق فهرست اولیه و تکمیلی که ستاد کشوری به استان اعلام کرده است، برای هر رواق یک کانون به مرحله کشوری معرفی می شود و کانون های منتخب تا 24 دی ماه فرصت خواهند داشت تا با بارگذاری مستندات در رشته معرفی شده به رقابت با کانون های راه یافته از سایر استان ها بپردازند.