جریان 9 دی نشان داد ملت ایران به بلوغ فکری و سیاسی ملت رسیده اند
جريان 9 دي نشان داد ملت ايران به بلوغ فکري و سياسي ملت رسيده اند

جریان 9 دی نشان داد ملت ایران به بلوغ فکری و سیاسی ملت رسیده اند

گلباغي با بيان اينکه حماسه نهم دي روز تجلي بصيرت مردم انقلابي ايران و ميثاق امت با ولايت است، گفت: ثمره جريان 9 دي نيل به بلوغ فکري و سياسي ملت ايران است.
شناسه خبر : 33942 تاریخ انتشار : ۹ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۰۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کردستان: کامل گلباغی در حاشیه آیین گرامیداشت حماسه دهه بصیرت و میثاق ولایت که با حضور پرشور مردم سنندج در ورزشگاه ازادی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: ۹ دی ماه برای ملت ایران یک روز نیست بلکه یک جریان است جریان بزرگی که ثمره‌اش نیل به بلوغ فکری و سیاسی ملت ایران است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان ادامه داد: فرارسیدن دهه بصیرت، یوم‌الله نهم دی، سالگرد شهادت مجاهد بزرگ جهان اسلام شهید سلیمانی، نشان می دهد که ایران اسلامی هیچ گاه ارزش ها و اصول انقلابی را از یاد نبرده است.

 

وی با بيان اينکه حماسه نهم دي روز تجلي بصيرت مردم انقلابي ايران و ميثاق امت با ولايت است، گفت: تبيين حماسه 9 دي براي نوجوانان، رسالت مديران کانون هاي مساجد است.

 

وی افزود: نهم دیماه روزی است که نظام ما با حضور به هنگام مردم بار دیگر در مقابل هجمه سنگین نظام سلطه و ایادی داخلی آنها در برابر فتنه ای عظیم واکسینه شد و نشان داد که علاقه به دین و ولایت و پایبندی به ارزش‌های نظام مقدس اسلامی در اعماق وجود مردم نهادینه شده و مردم فارغ از دسته بندی‌ها و جریانات سیاسی، وفادار به نظام و رهبری هستند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان همچنین گفت: همه اقشار جامعه باید بر روی کلیدواژه "بصیرت" که نیاز اصلی جامعه امروز است در ابعاد گوناگون آن اعم از بصیرت اعتقادی، سیاسی، فرهنگی و اقتصادی تلاش نمایند.

 

گلباغی یادآوری کرد: مردم ولایت مدار ایران اسلامی  در روزی ۹ دی مردم حول محور منافع ملی، قانون اساسی و ارزش‌های انقلاب جمع شدند و در دفاع از انقلاب آگاهانه به صحنه آمدند.