تهیه و اجرای سرود «سردار دلها» به همت کانون فرهنگی هنری «مهدیه» قروه
تهيه و اجراي سرود «سردار دلها» به همت کانون فرهنگي هنري «مهديه» قروه

تهیه و اجرای سرود «سردار دلها» به همت کانون فرهنگی هنری «مهدیه» قروه

گروه سرود منتظران ظهور کانون فرهنگي هنري و مسجد «مهديه» شهرستان قروه به مناسبت گراميداشت 9 دي و سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سليماني، اقدام به تهيه و اجراي سرود «سردار دلها» کردند.
شناسه خبر : 33914 تاریخ انتشار : ۸ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۰۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کردستان: همزمان با فرارسیدن روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت، ویژه برنامه بزرگداشت حماسه 9 دی در مرکز استان کردستان و شهرستان های تابعه برگزار می شود.

بر پایه این گزارش، یکی از این برنامه ها اجرای سرود «سردار دلها» توسط گروه سرود «منتظران ظهور» کانون فرهنگی هنری مسجد مهدیه شهرستان قروه است که فردا برای اولین بار در مراسم گرامیداشت 9 دی در شهرستان قروه اجرا می شود.

«میلاد نظرسروش» اظهار کرد: گروه سرود منتظران ظهور از سال 1399 در کانون فرهنگی هنری مهدیه شهرستان قروه تشکیل شد و تا به امروز چندین سرود را به مناسبت های مختلف اجرا کرده است.

 مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری مهدیه قروه ادامه داد: این گروه سرود در مدت زمان فعالیت خود توانسته است با اجراهای موفق خود جایگاه خوبی را در سطح استان کسب کند.

سرچرست گروه سرود منتظران ظهور کانون فرهنگی هنری مهدیه افزود: این گروه سرود در سه دوره اجرای طرح ملی فهما نیز به اجرای سرودهای تقلیدی و تولیدی پرداخته است و امتیاز خوبی در سامانه بچه های مسجد کسب کرده است.