قدردانی از مشارکت کانون‌های مساجد کردستان در رویداد ملی فهما 1400/ ارزیابی ها آغاز شد
قدرداني از مشارکت کانون‌هاي مساجد کردستان در رويداد ملي فهما 1400/ ارزيابي ها آغاز شد

قدردانی از مشارکت کانون‌های مساجد کردستان در رویداد ملی فهما 1400/ ارزیابی ها آغاز شد

گلباغي در پيامي از مشارکت اعضاي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان کردستان در سومين رويداد ملي فهما 1400 قدرداني کرد و گفت: زمان ثبت فعاليت ها در سامانه بچه هاي مسجد به پايان رسيد و ارزيابي‌ها در مرحله استاني و کشوري آغاز شده است.
شناسه خبر : 33727 تاریخ انتشار : ۱ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۰۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کردستان: «کامل گلباغی» اظهار کرد: با پایان یافتن زمان ثبت فعالیت ها و آثار اعضای کانون های مساجد در سامانه بچه های مسجد از تلاش های شبانه روزی تک تک اعضا، همکاران ستادی، شبکه رابطین، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، روسا و کارشناسان ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان های تابعه استان و کلیه کسانی که ما را در این دوره از رویداد ملی فهما یاری رساندند، بر خود لازم می دانم از تلاش و مجاهدت بی وقفه مخلصانه شما تشکر و قدردانی کنم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان، ضمن خدا قوت گفتن به همه همران این مسیر چند ماهه افزود: در این دوره از رویداد ملی فهما باتوجه به تجربه دو سال گذشته و بهره مندی از نظر مدیران و کارشناسان ستادی و کانون های برتر در کل کشور، فرآیند ارزیابی و انتخاب کانون های برتر در دو مرحله استانی و کشوری انجام می شود. 

 

وی ادامه داد: سامانه فهما تا ساعت 24 تاریخ 30 آذر ماه برای ثبت فعالیت ها باز بود و از امروز سه روز به استان ها و سه روز به ستاد مرکز یعنی تا 7 دی ماه فرصت بررسی کارتابل داده شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان با بیان اینکه امتیازهای کانون ها تا هفت دی ماه جاری قابل تغییر است، افزود: پس از آن همچنین ضریب محرومیت نیز به کانون های روستایی اضافه می شود که این ضریب 8 درصد است.

 

گلباغی افزود: از تاریخ 8 تا 11 دی ماه شناسایی و معرفی کانون های برتر هر رواق اعمال می شود که بر این اساس چهار هزار و 200 کانون فرهنگی هنری در مساجد سراسر کشور که به مرحله استانی راه یافته اند در تاریخ 12 دی ماه در سامانه بچه های مسجد بارگذاری شده و کانون ها نیز از این موضوع اطلاع پیدا می کنند.

 

وی اضافه کرد: کمیته انتخاب از 13 تا 20 دی مهلت دارد تا در هر استان بر اساس تعداد کانون‌ها و فعالیت‌ها و حداکثر تا 120 کانون را برای هر استان معرفی کند؛ همچنین در هر رواق میانگین 10 کانون فرهنگی هنری معرفی می شوند و از میان 120 کانون یاد شده نیز 12 کانون به عنوان رواق برتر استان ها به مرحله نیمه نهایی راه می یابند که در مجموع و بر اساس جمع استان ها این رقم به 120 کانون فرهنگی هنری می رسد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان افزود: از تاریخ 26 تا 28 دی ماه پرونده فعالیت کانون های برتر آماده می شود. امسال هفت داور در رویداد ملی فهما فعالیت می کنند، تفاوت داوری امسال با سال گذشته این است که در دومین رویداد فهما داوری ها فنی بود، البته امسال نیز در مرحله استانی داوری فنی داریم اما در مرحله نیمه نهایی کانون ها از پنج منظر ارزیابی می شوند.