اسامی پنج کانون فرهنگی هنری برگزیده در قرعه‌کشی ستاد فهما استان کردستان اعلام شد
اسامي پنج کانون فرهنگي هنري برگزيده در قرعه‌کشي ستاد فهما استان کردستان اعلام شد

اسامی پنج کانون فرهنگی هنری برگزیده در قرعه‌کشی ستاد فهما استان کردستان اعلام شد

اسامي پنج باب از کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد فعال استان کردستان، طي قرعه‌کشي که بر اساس امتيازات کسب شده و کد شناسايي کانون‌ها برگزار شد، معرفي شدند.
شناسه خبر : 33376 تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۵۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي (فهما) از استان کردستان: قريب به ۶۰۰ کانون فرهنگي هنري در مساجد استان کردستان فعالیت دارند؛ این کانون ها همزمان با آغاز سومين رويداد ملي فهما اقدام به بارگذاری و ثبت فعالیت های خود در سامانه بچه های مسجد بر اساس به رواق های دوازده گانه کردند. فعالیت هایی که با تمرکز بر شعار (به توان مردم) که به عنوان شعار رسمی سومین دوره رویداد ملی فهما انتخاب شده است سامان یافته و به مرحله اجرا رسیده اند.

این گزارش می افزاید: در طول برگزاری سومین رویداد ملی فهما، شاهد رقابت نزدیک میان کانون‌های مساجد استان کردستان بوده ایم و میانگین امتیازات مختلفی در سامانه بچه های مسجد از سوی کانون ها کسب شد به طوری که طی دو ماه گذشته کانون های شهرستان ها و روستاهای مرزی کردستان موفق به کسب امتیازات بالایی شدند که بيشترين امتياز کسب شده مربوط به کانون آيت الله خامنه اي شهرستان قروه با ۱۴ هزار ۸۶۴ امتياز است.

ستاد فهما استان کردستان در راستاي تشويق کانون هاي مساجد در اين دوره از رويداد ملي فهما، اقدام به برگزاري مراسم قرعه کشي بر اساس امتیازات کسب شده و کد شناسایی کانون های استان کرد که اسامی پنج کانون فرهنگی هنری شامل کانون‌هاي حضرت علي (ع) ديواندره، امام حسين(ع) قروه، شهداي اسلام آباد کامياران، پيرغزايي سقز و شهيد ملا صالح خسروي سنندج، به عنوان نتیجه این قرعه‌کشی اعلام شد.