کانون کنعان سنندج میزبان آموزش مادران مسجدی شد
کانون کنعان سنندج ميزبان آموزش مادران مسجدي شد

کانون کنعان سنندج میزبان آموزش مادران مسجدی شد

عليمرادي با اشاره به برگزاري کلاس‌هاي آموزشي براي اعضاي کانون کنعان سنندج گفت: آموزش مادران مسجدي در زمينه‌هاي مختلف از جمله فعاليت‌هاي اين کانون فرهنگي هنري در سنندج است.
شناسه خبر : 33095 تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۴۷

«درخش علیمرادی» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کردستان، با اشاره به فعالیت‌های اثرگذار این کانون فرهنگی هنری در سطح شهر سنندج اظهار کرد: یکی از فعالیت‌های این کانون برگزاری کلاس‌های آموزشی قرآن کریم است که متناسب با نیاز و سن مخاطبان کانون و بچه‌های مسجدی برگزار می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری کنعان شهرستان سنندج‌ افزود: این کانون دوره‌های آموزشی قرآن کریم از پایه تا مربیگری را برای اعضای کانون برگزار کرده است.

 

وی با اشاره به حضور اعضای کانون در دوره ها و کلاس های آموزشی عنوان کرد: استقبال کودکان، نوجوانان، جوانان و زنان محلات حاشیه نشین از دوره‌های آموزشی این کانون قابل تقدیر است.

 

علیمرادی با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی نقش موثری در تربیت دینی، فرهنگی و هنری اعضای کانون دارند، بیان کرد: برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی از جمله اخلاق و اندیشه اسلامی، حجاب و عفاف، توجه به جایگاه سالمندان، رعایت حقوق همسایگان و رازداری از دیدگاه اسلام از جمله دوره‌هایی است که برای مخاطبین کانون کنعان برگزار شده است.

 

وی اضافه کرد: قرآن کریم سراسر درس و رحمت است و تفسیر و تبیین آیات قرآنی و عمل به دستورات آن قطعا چراغ راه هدایت همه انسان‌ها و عامل رفع مشکلات و معضلات جامعه است که باید مورد توجه عموم مردم قرار گیرد.