فعالیت‌های کانون‌های مساجد در جلسه شورای فرهنگ عمومی کردستان تشریح شد
فعاليت‌هاي کانون‌هاي مساجد در جلسه شوراي فرهنگ عمومي کردستان تشريح شد
با حضور دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی؛

فعالیت‌های کانون‌های مساجد در جلسه شورای فرهنگ عمومی کردستان تشریح شد

رستمي در يکصد و دهمين جلسه شوراي فرهنگ عمومي کردستان با تشريح برنامه هاي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان، به تشريح بخشي از فعاليت‌هاي کانون هاي مساجد پرداخت.
شناسه خبر : 32824 تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۳۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کردستان: یکصد و دهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کردستان که با حضور مهمان ویژه حجت الاسلام شهریاری، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان و رییس شورای فرهنگ عمومی استان، عبید رستمی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورا، سایر اعضای شورای فرهنگ عمومی و جمعی از مدیران دستگاه های فرهنگی سطح استان برگزار شد.

 

«عبیدالله رستمی» در این جلسه با تشریح برنامه های این اداره کل، به بخشی از فعالیت ها و برنامه هیا ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان نیز اشاره و آن را در حوزه قرآن و مسجد قابل توجه دانست.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در این جلسه، به برگزاری مولودی خوانی ماه ربیع الاول در سطح مساجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد، اهدای کتاب به کانون های فرهنگی هنری مساجد، افتتاح ۱۰ باب کتابخانه مساجد، برگزایر سومین رویداد ملی فهما در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد اشاره کرد.

 

وی همچنین با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد زمینه‌ساز اشاعه فرهنگ اسلامی در جامعه هستند، اضافه کرد: باید از ظرفیت کانون‌ها برای تقویت این مهم بهره برد چرا که تنوع برنامه‌ها و اجرای برنامه برای رده‌های مختلف سنی از نقاط مثبت کانون‌های مساجد در کردستان است.