هفت داور ممتاز کردستانی پانزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان را داوری می‌کنند
هفت داور ممتاز کردستاني پانزدهمين جشنواره قرآني مدهامتان را داوري مي‌کنند

هفت داور ممتاز کردستانی پانزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان را داوری می‌کنند

غريبي از انتخاب هيئت داوران پانزدهمين دوره جشنواره قرآني مُدهامتان در کردستان خبر داد و گفت: هفت نفر از داوران ممتاز کردستاني کار داوري اين دوره از رقابت‌هاي قرآني را برعهده دارند.
شناسه خبر : 32782 تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۰۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کردستان، دبیر پانزدهمین دوره جشنواره قرآنی «مُدهامتان» در کردستان با اشاره به اجرای این جشنواره قرآنی در روزهای اخیر در استان اظهار کرد: هیئت داوران پانزدهمین دوره جشنواره قرآنی مُدهامتان در کردستان انتخاب شده‌اند و هفت نفر از داوران ممتاز کردستانی داوری این دوره از رقابت‌ها را برعهده دارند.

 

رحمن غریبی با بیان اینکه پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مُدهامتان» به صورت غیرحضوری و از طریق بارگذاری اثر در سامانه «بچه‌های مسجد» برگزار می‌شود، عنوان کرد: در همین راستا هفت نفر از داوران ممتاز کردستانی کار داوری این دوره از رقابت‌های قرآنی را برعهده دارند.

 

وی با اشاره به اتنخاب هیئت داوران این دوره از رقابت‌های قرآنی در دو بخش بانوان و آقایان ادامه داد: در بخش بانوان شهلا حسین‌پناهی، ژاله حیدری‌مقدم، زهرا منبری و در بخش آقایان منوچهر گرامیاری، حسین عبدالملکی، محی‌الدین رضایی و علی‌اصغر فاطمی‌زاده، کار داوری پانزدهمین جشنواره قرآنی مُدهامتان را انجام می‌دهند.

 

معاون فرهنگی و هنری کانون‌های ستاد هماهنگی کانون های مساجد کردستان آخرین مهلت ثبت‌نام در پانزدهمین دوره مسابقات «مُدهامتان» را ۳۰ آذرماه سال جاری اعلام کرد و افزود: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام خود در این دوره از رقابت‌های قرآنی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.

 

غریبی با اشاره به اینکه سعی شده تا در انتخاب داوران از داوران تراز اول استان کردستان بهره‌گیری شود، افزود: آثار ارسالی به صورت متمرکز مورد داوری قرار می‌گیرند.

 

وی در پایان یادآور شد: نفرات برگزیده این دوره از جشنواره قرآن به مرحله کشوری که در اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد، راه خواهند یافت.