مسائل و مشکلات کانون‌های مساجد مریوان در نشست رابطین فهما بررسی شد
مسائل و مشکلات کانون‌هاي مساجد مريوان در نشست رابطين فهما بررسي شد

مسائل و مشکلات کانون‌های مساجد مریوان در نشست رابطین فهما بررسی شد

مسائل و مشکلات کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد مريوان، در نشست رابطين فهما با کارشناسان ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کردستان بررسي شد.
شناسه خبر : 32451 تاریخ انتشار : ۲ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۴۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کردستان: کارشناس فرهنگی هنری ستاد فهما کردستان در این نشست اظهار کرد: استقرار شبکه ارتباطات محلی و منطقه ای کانون ها تحت عنوان شبکه رابطین فهما امری ضروری بود که در جهت اجرای نظام برنامه ای فهما، پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران و شاخص گذاری، پیاده سازی فعالیت ها، ارتباط با کانون ها و ارزیابی مناسب فعالیت کانون ها شکل گرفته است.

 

حبیب الله صمدی ادامه داد:  اگر کانون های مساجد استان در رویداد فهما همکاری و همراهی داشته باشند و فعالیت خود را در سامانه بچه های مسجد ثبت کنند، هم سطح استان در ارزیابی ها بالا می رود و هم اعتبارات خوبی نصیب کانون ها می شود.

 

وی تأکید کرد: کانون ها برنامه ها و فعالیت های گسترده ای در حوزه های متعدد نظیر کاهش آسیب های اجتماعی، مواسات و همدلی، کتاب و کتابخوانی، سرود و غیره و بخش های تخصصی دارند که با ثبت این فعالیت ها در سامانه بچه های مسجد می توانند امتیاز بالایی را کسب کنند.

 

صمدی با اشاره به اینکه مهلت ثبت فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد تا پایان آذر سال جاری است، یادآوری کرد:: پس از داوری، نتایج ۱۲ الی ۲۲ بهمن سال جاری مصادف با دهه فجر انقلاب اسلامی اعلام می شود.

 

در ادامه این نشست رابطین فهما فعالیت های خود را در ارتباط با کانون های هم گروه و ثبت فعالیت در سامانه بچه های مسجد ارائه کردند کارشناس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان به آموزش نحوه کار و نحوه ارسال گزارش فعالیت‌های کانون‌ها بر روی سامانه فهما برای شرکت در رویداد ملی فهما (فرهنگ و هنر مساجد ایران) پرداخت.