مسایل و مشکلات کانون‌های مساجد سنندج در نشست هم‌اندیشی رابطین فهما بررسی شد
مسايل و مشکلات کانون‌هاي مساجد سنندج در نشست هم‌انديشي رابطين فهما بررسي شد

مسایل و مشکلات کانون‌های مساجد سنندج در نشست هم‌اندیشی رابطین فهما بررسی شد

نشست هم انديشي شبکه رابطين فهما سنندج با هدف آسيب شناسي و بررسي مسائل و مشکلات کانون هاي مساجد اين شهرستان با حضور کارشناس مسئول اداري مالي و کارشناس ساماندهي و نظارت ستاد فهما کردستان برگزار شد.
شناسه خبر : 31908 تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۰۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کردستان: کارشناس مسئول اداری مالی ستاد فهما کردستان در این نشست هم اندیشی که صبح امروز در محل ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان در سنندج تشکیل شد، اظهار کرد: استقرار شبکه ارتباطات محلی و منطقه ای کانون ها تحت عنوان شبکه رابطین فهما امری ضروری بود که در جهت اجرای نظام برنامه ای فهما، پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران و شاخص گذاری، پیاده سازی فعالیت ها، ارتباط با کانون ها و ارزیابی مناسب فعالیت کانون ها شکل گرفته است.

 

آرمان جهان بین بررسی عملکرد رابطین فهما و پيگيری ثبت فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد از اهداف برگزاری نشست هم انديشی رابطين فهما شهرستان سنندج در رويداد ملی فهمای ۱۴۰۰ برشمرد و افزود: ارتباط با ستاد استان، شرکت در جلسات، پاسخگویی به مشکلات، ابهامات کانون ها و پیگیری مسائل مرتبط با کانون های همگروه از جمله مواردی است که لازم است مورد توجه شبکه رابطین فهما باشد.

 

وی بر آموزش، بررسی و پيگيری روند برگزاری رويداد ملی فهمای ۱۴۰۰ و برنامه ها و فعالیت های رواق های ۱۲ گانه تاکید کرد و از رابطین فهما خواست نسبت به آموزش مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد هم‌گروه برای ثبت فعالیت ها در سامانه بچه های مسجد اهتمام بیشتری داشته باشند.

 

کارشناس مسئول اداری مالی ستاد فهما کردستان با اشاره به اینکه مهلت ثبت فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد تا پایان آذر سال جاری است، عنوان کرد: شبکه رابطین بایستی تلاش کنند در فرصت زمان باقیمانده تا پایان این طرح نسبت به ثبت فعالیت و کسب مجوز الکترونیکی کانون های مساجد استان با مدیران مسئول کانون ها همکاری کنند.

 

در ادامه این نشست رابطین فهمای سنندج فعالیت های خود را در ارتباط با کانون های هم گروه و ثبت فعالیت در سامانه بچه های مسجد را ارائه کردند و کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به سوالات رابطین فهما پاسخ داده و توضیحات خود را در مورد چگونگی ثبت فعالیت ها بیان کردند.