برگزاری وبینار ویژه اربعین حسینی در سنندج
برگزاري وبينار ويژه اربعين حسيني در سنندج
به همت ستاد کانون های مساجد کردستان؛

برگزاری وبینار ویژه اربعین حسینی در سنندج

گلباغي از برگزاري وبينار ويژه اربعين حسيني به همت ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کردستان همزمان با روز يکشنبه 4 مهر ماه سال جاري در بستر فضاي مجازي خبر داد.
شناسه خبر : 30631 تاریخ انتشار : ۳ مهر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۱۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) در کردستان: «کامل گلباغی» در جمع اصحاب رسانه در سنندج اظهار کرد: وبینار ویژه اربعین حسینی با هدف ترویج و گسترش آموزه های حسینی با عنوان «شاخصه های بانوان اربعینی-اربعین حسینی (ع» ساعت 10 صبح روز یکشنبه چهارم  مهر ماه توسط ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان کردستان برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان ادامه داد: این وبینار با سخنرانی «حجت الاسلام وحید احمدی، سخنران و مدرس حوزه» و « ژیلا کبودی، کارشناس ارشد علوم قرآن و حدیث، مدرس حوزه» برگزار خواهد شد.

 

وی عنوان کرد: اربعین حسینی یکی از بزرگترین رویداد‌های فرهنگی است که نماد استقامت، پایداری و پیروزی حق بر باطل است و کانون‌های مساجد به عنوان مجموعه‌ای فعال در حوزه دین و فرهنگ باید در مسیر تعظیم شعائر اسلامی قدم بردارند و اربعین فرصتی مناسب برای این مهم است که برگزاری برنامه‌هایی نظیر وبینار مذکور گامی در این مسیر است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان کردستان یادآوری کرد: علاقمندان به شرکت در این وبینار می‌توانند به آدرس kordestan.fahma.org/liveroom مراجعه کنند.