مدیران مسئول کانون های مساجد کامیاران تجلیل شدند
مديران مسئول کانون هاي مساجد کامياران تجليل شدند
در همایشی؛

مدیران مسئول کانون های مساجد کامیاران تجلیل شدند

عزيزاله نصرتي، مدير کانون فرهنگي هنري سيدالشهدا حمزه، مختار زارع مدير کانون فرهنگي هنري هدايت و جلال محمدي مدير کانون فرهنگي هنري ايمان از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان کامياران به عنوان فعالان کانون هاي مساجد شهرستان کامياران تجليل شدند.
شناسه خبر : 30065 تاریخ انتشار : ۹ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۲۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کردستان: همایشی به مناسبت هفته گرامیداشت مساجد با همکاری سپاه پاسداران، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کامیاران و مرکز بزرگ  اسلامی در محل سالن سپاه پاسداران برگزار شد.

 

فرمانده سپاه پاسداران کامیاران، در این مراسم بیان اینکه  در اسلام هیچ مکانی منزلت و رفعت مسجد را ندارد،  گفت: در واقع مسجد نماد همگرایی و اتحاد در بین مسلمانان است.

 

سرهنگ حسین ملکی با بیان اینکه  رمز موفقیت مسلمانان در صدر اسلام وجود مساجد بود، خاطرنشان شد: همان گونه که ملت شریف این اسلامی در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به درستی از ظرفیت این پایگاه دینی اجتماعی بهره مند شدند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کامیاران نیز در ادامه با بیان اینکه مسجد جایگاه نشر معارف اسلامی و تربیت مؤمنان و پرهیزگاران است، عنوان کرد: دفاع از تمام ارزش های دینی و اسلامی در مسجد محقّق می شود.

 

زبیر حسین پناهی با اشاره به اینکه مساجد مردمی ترین پایگاه های اجتماعی به شمار می روند، گفت: امروز هم اگر بتوانیم به صورت علمی، تخصصی و با تعهد کار کنیم بی شک در جذب بیشتر اقشار جامعه به ویژه جوانان به مساجد موفق خواهیم بود.

 

لازم به ذکر است در این مراسم از عزیزاله نصرتی، مدیر کانون فرهنگی هنری سیدالشهدا حمزه، مختار زارع مدیر کانون فرهنگی هنری هدایت و جلال محمدی مدیر کانون فرهنگی هنری ایمان از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کامیاران به عنوان فعالان کانون های مساجد شهرستان کامیاران تجلیل شدند.