موسسه قرآنی «پویندگان راه خدمت به قرآن» شروع به کار کرد
موسسه قرآني «پويندگان راه خدمت به قرآن» شروع به کار کرد
به مناسبت روزجهانی مساجد؛

موسسه قرآنی «پویندگان راه خدمت به قرآن» شروع به کار کرد

به مناسبت روز جهاني مساجد موسسه قرآني «پويندگان راه خدمت به قرآن» در دهگلان افتتاح و به بهره برداري رسيد
شناسه خبر : 29921 تاریخ انتشار : ۶ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۲۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کردستان: رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي دهگلان در مراسم افتتاح موسسه قرآني «پويندگان ‌راه‌ خدمت به قرآن» که با حضور فرماندار شهرستان دهگلان، امام جمعه، فرمانده ناحيه‌ مقاومت بسيج و جمعي از مديران دستگاه هاي اجرايي و هيات امنائ مسجد محمد رسول الله (ص) با رعايت پروتکل هاي بهداشتي برگزار شد، گفت: بايد عمل به آموزه‌ هاي قرآن کريم در زندگي افراد به ‌عنوان يک فرهنگ اسلامي نهادينه شود که در اين صورت شاهد کاهش آسيب ‌ها و معضلات اجتماعي تا حدود زيادي در سطح جامعه خواهيم بود.


فردین وکیلی افزود: موسسات قرآني در ترويج فرهنگ و معارف قرآني، حفظ قرآن کريم در ميان کودکان و نوجوانان و بطور کلي با توجه به ارتباط مديران قرآني در سطح محلات شهرها و روستاها، بهترين امکان براي فعاليت ها و برنامه هاي مرتبط با قرآن و سنت پيامبر (ص) است.


امام جمعه دهگلان نيز در آيين افتتاحيه موسسه قرآن و عترت اظهار داشت: قرآن و آموزه‌ هاي ارزشمند آن بهترين الگو و اُسوه براي کساني است که مي‌خواهند يک زندگي سالم و سعادتمندانه را در دنيا و آخرت داشته باشند.


وي اضافه کرد: قرآن به عنوان کتابي آسماني و وحي شده از سوي پروردگار عالميان داراي ارزش والا و نقش اساسي در مديريت امور جامعه از گذشته تا به امروز بوده است.