اعضای کانون فرهنگی هنری امام خمینی (ره) دیواندره در حفاظت از محیط زیست پیشقدم شدند
اعضاي کانون فرهنگي هنري امام خميني (ره) ديواندره در حفاظت از محيط زيست پيشقدم شدند

اعضای کانون فرهنگی هنری امام خمینی (ره) دیواندره در حفاظت از محیط زیست پیشقدم شدند

اعضاي کانون فرهنگي هنري امام خميني (ره) روستاي آليجان ديواندره با جمع آوري زباله هاي روستا در پاک نگه داشتن محيط زيست خود مشارکت و با اين اقدام از محيط زيست حفاظت کردند.
شناسه خبر : 29919 تاریخ انتشار : ۶ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۱۵
به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي (فهما) استان کردستان: «پيمان يعقوبي» در خصوص اين اقدام خيرخواهانه و عام المنفعه اظهار کرد: حفظ محيط زيست، پاسخ به يکي از نيازهاي امروز جامعه براي نگاهداري بيش‌تر از محيط زيست و رعايت حقوق عمومي است و تخريب محيط زيست معلول نابرابريهاي اجتماعي و استفاده ‏هاي غلط از طبيعت و يکي از عوامل تضييع حقوق انسانهاست.

مدير مسئول کانون فرهنگي هنري امام خميني (ره) روستاي آليجان ديواندره ادامه داد: در اين راستا و به منظور اشاعه و ترويج فرهنگ حفاظت از محيط زيست اعضاي کانون فرهنگي هنري آليجان ديواندره با جمع آوري زباله هاي روستا در پاک نگه داشتن محيط زيست خود مشارکت و با اين اقدام از محيط زيست حفاظت کردند.

وي با بيان اينکه اين کار با هدف ترويج فرهنگ پاکسازي محيط زيست و ترويج فرهنگ حفاظت از محيط زيست در بين نوجوانان و جوانان مسجدي اجرا شد، اضافه کرد: با توجه به شيوع بيماري کرونا تمامي مسائل بهداشتي از جمله استفاده از ماسک و فاصله گذاري اجتماعي در اين برنامه فرهنگي به طور کامل رعايت شد.

مدير مسئول کانون فرهنگي هنري امام خميني (ره) روستاي آليجان ديواندره افزود: زباله يکي از مهمترين معضلات محيط زيست است که زمينه گسترش بسياري از بيماري ها را فراهم مي کند و به همين سبب بايد در دفع اصولي و صحيح زباله اقدام جدي صورت گيرد.

يعقوبي ياداوري کرد: تلاش کرديم تا با اين کار فرهنگي در زمينه کاهش آلودگي هاي محيط زيست اقدام کنيم و به نوجوانان و جوانان آموزش هاي لازم در اين زمينه ارائه شود.