برگزاری کارگاه آموزشی مشاوره پیش از ازدواج در کانون نبی اکرم سنندج
برگزاري کارگاه آموزشي مشاوره پيش از ازدواج در کانون نبي اکرم سنندج

برگزاری کارگاه آموزشی مشاوره پیش از ازدواج در کانون نبی اکرم سنندج

کارگاه آموزشي مشاوره پيش از ازدواج به همت موسسه سلامت روان هه رياد و با تدريس شايسته يزدان پناه در کانون نبي اکرم (ص) مسجد جامع شهرک پرديس سنندج برگزار شد.
شناسه خبر : 28917 تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۵۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کردستان: مدیر کانون نبی اکرم (ص) سنندج امروز 26 تیر در حاشیه برگزاری این کارگاه آموزشی اظهار کرد: کارگاه آموزشی مشاوره پیش از ازدواج در کانون نبی اکرم سنندج به همت موسسه سلامت روان هه ریاد و با همکاری اداره بهزیستی، کانون و هیئت امنا مسجد نبی اکرم (ص) شهرک پردیس سنندج آغاز شد.

محمد احسن میرزایی با بیان اینکه این کارگاه آموزشی مختص خواهران است، افزود: این کارگاه آموزشی با ظرفیت 20 نفر به مدت 2 ساعت در روز شنبه 26 تیر ماه جاری زیر نظر شایسته یزدان پناه در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری چنین کارگاه های آموزشی در سطح جامعه گفت: ازدواج یک مرحله بسیار مهم زندگی و سنگ بنای تشکیل خانواده است که نه تنها برای زن و شوهر بلکه برای نسل‌های بعد نیز سرنوشت‌ساز است در فرهنگ ما نیز ازدواج، سنتی خوشایند است و برگزاری چنین کارگاه های در جامعه امروز لازم و در خور توجه است.

مدیر کانون نبی اکرم (ص) سنندج با بیان اینکه شرکت در این کارگاه برای شرکت کنندگان رایگان است، ادامه داد: گواهی شرکت در کارگاه اموزشی از سوی موسسه سلامت روان هه ریاد و کانون نبی اکرم برای شرکت کنندگان صادر می شود.

میرزایی، هدف از برگزاري اين کارگاه را آشنايي جوانان با فرايند آشنايي، خواستگاري و ازدواج، ملاك هاي صحيح انتخاب همسر، همسان گزيني و انتخاب آگاهانه زوجين عنوان كرد