جلسه توجیهی آموزشی طرح ۱۴۵۵ در کردستان برگزار شد
جلسه توجيهي آموزشي طرح ۱۴۵۵ در کردستان برگزار شد

جلسه توجیهی آموزشی طرح ۱۴۵۵ در کردستان برگزار شد

جلسه توجيهي آموزشي طرح ۱۴۵۵ با حضور مربيان کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کردستان و در راستاي تشريح و همکاري کانون هاي مساجد در اجراي اين طرح در مجتمع فجر سنندج برگزار شد.
شناسه خبر : 28559 تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۷:۵۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کردستان: «کامل گلباغی» در این جلسه توجیهی اظهار کرد: این طرح به مناسبت یک‌هزار و چهارصد و پنجاه و پنجمین سال نزول قرآن کریم و با مشارکت نهادها، سازمان‌ها و معاونت‌های صدا و سیما اجرا می‌شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان ادامه داد: طرح 1455 یک طرح ملی است که از پنجم تیر ماه آغاز شده و تا 12 شهریور ماه به مدت 70 روز استمرار دارد.

 

وی اذعان کرد: شعار طرح 1455 «قرآن، امید و زندگی» است و این طرح با مشارکت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان برگزار می‌شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان عنوان کرد: طرح 1455 در دو بخش جشنواره و مسابقه پیامکی برگزار می‌شود که در بخش پیامکی شماره 300004444 در دسترس شرکت‌کنندگان بوده و هر روز به 10 نفر منتخب جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود.

 

گلباغی بیان کرد: در بخش جشنواره نیز رشته‌های فیلم کوتاه، خوشنویسی، نقاشی، شعر، داستان‌نویسی، گرافیک و محصولات چندرسانه‌ای لحاظ شده است.

 

وی اضافه کرد: امیدواریم در این طرح شاهد مشارکت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان باشیم چرا که این طرح شامل 300 امتیاز در سامانه فهماست که در سال 1400 مورد ارزیابی و محاسبه قرار می‌گیرد.