برندگان مسابقات پیامکی ضیافت الله و زیباترین اذان معرفی شدند
برندگان مسابقات پيامکي ضيافت الله و زيباترين اذان معرفي شدند

برندگان مسابقات پیامکی ضیافت الله و زیباترین اذان معرفی شدند

گلباغي از اعلام برندگان مسابقات پيامکي ضيافت الله و زيباترين اذان ويژه ماه مبارک رمضان 1400 خبر داد و گفت: قزيب به هزار و 200 نفر در اين مسابقات شرکت کردند.
شناسه خبر : 28529 تاریخ انتشار : ۹ تير ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۱۹
به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کردستان: «کامل گلباغی» اظهار کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان و با در نظر گرفتن شرایط حاد شیوع کرونا اکثر برنامه های فرهنگی وهنری این ماه مبارک از طریق فضای مجازی و براساس شبکه های اجتماعی طراحی و تدارک دیده شده بود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان افزود: علاوه بر مسابقات پیامکی و واتسابی زیباترین اذان و ضیافت الله، برگزاری نمایشگاه های آنلاین با آثار خوشنویسی هنرمندان خوشنویس شهرستان های کامیاران و دیواندره و معرق کاری و نازک کاری از هنرمند نامدار علی محمدی از جمله این برنامه های فرهنگی وهنری در فضای مجازی و بصورت آنلاین در این ایام مبارک بود.

 

وی اضافه کرد: عصر شعر قرآنی و مناجات خوانی کریمانه  با حضور نماینده معظم رهبری در استان و شاعران قرآنی به دو زبان فارسی و کوردی که بصورت حضوری در دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان از جمله مهمترین برنامه های فرهنگی و هنری ایام مبارک رمضان 1400 بود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان در خصوص تعداد شرکت کنندگان در مسابقه پیامکی ضیافت الله اینچنین اظهار داشت: مسابقه پیامکی ضیافت الله که با شرکت بیش از هزار و 210 نفر در سطح استان کردستان برگزار شد و براساس اعلام قبلی به 10 نفر به قید قرعه به شرح زیر جوایزی اهدا خواهد شد، برندگان این مسابقه یاسین رشیدی، سیده ندا حسینی، میدیا ادیب، سوما ملایی، محمداحسن میرزایی زاده، حمزه معاضدی، سید میثم سید احمدی، سیوان ویسی، آرینه رضایی و اهون مرادی هستند.

 

گلباغی برندگان مسابقه زیباترین اذان را این چنین اعلام نمود: در این مسابقه که بهترین قاریان قرآن کریم در سطح استان نیز در آن شرکت کرده بودند از جمله قاری برجسته فواد مولودی، 42 نفر شرکت کننده داشت، با داوری انجام شده و براساس اعلام قبلی به 5 نفر جوایزی اهدا خواهد شد، برندگان این مسابقه فواد مولودی، حبیب الله مبارکی، پیمان سلیمی، عبدالسلام خدری و حسین احمدی از برندگان این مسابقه بودند.

 

وی یادآور شد: مسابقه پیامکی ضیافت الله که بصورت استانی برگزار شد شامل 10 سوال قرآنی و بصورت ارسال یک پیامک از جواب سوالات به شماره اعلامی مخاطبین شرکت می کردند، مسابقه زیباترین اذان نیز با تهیه فیلم از اذان خوانی شرکت کننده و ارسال فیلم آن به شماره اعلامی از طریق مخاطبین می توانستند شرکت کنند.

 

وی در پایان ضمن قدردانی از شرکت کنندگان در این مسابقات اذعان داشت: به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از شیوع کرونا این مسابقات اختتامیه نخواهد داشت لذا جوایز برندگان مسابقات پیامکی ضیافت الله و زیباترین اذان به حساب آنها واریز خواهد شد.