خواهران حافظ قران کریم در سنندج تجلیل شدند
خواهران حافظ قران کريم در سنندج تجليل شدند

خواهران حافظ قران کریم در سنندج تجلیل شدند

به مناسبت بزرگداشت دهه کرامت و گراميداشت روز دختر از۲۰ نفر از خواهراني که حافظ ۱ تا ۱۰ جزء قرآن کريم بودند، تجليل و قدرداني شد.
شناسه خبر : 28102 تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۲۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کردستان: ویژه برنامه تجلیل از حافظان دختر با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، مدیر ستاد فهما استان و جمعی از حافظان و مربیان قران کریم در محل مسجد قبای بهاران سنندج برگزار شد.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در این مراسم قرآن را حبل متینی خواند که  هر کس به آن محکم چنگ زند نجات خواهد یافت.

 

عبیدا....رستمی ضمن قدردانی از مربیان والدین حاضر در مراسم خواستار اشنا کردن فرزندان این سرزمین با قرآن کریم شد و عنوان کرد: اگر فرزندان مام از کودکی با قران و آموزه های اسلامی مونس باشند زمینه نجات آنان از بسیاری از مسائل و مشکلات را فراهم کرده ایم.

 

وی با گرامیداشت دهه مبارکه کرامت و روزدختر، دختر را زینت و برکت هرخانه دانست و افزود: امروز در جمع خانواده های هستیم که دختران آنها حافظ قرآن هستند و این برکت و رحمتی بزرگی برای ما و خانواده های انهاست.

 

کامل گلباغی مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کردستان و دبیر کارگروه جشن های مردمی دهه کرامت در خصوص ضرورت توسعه تدبر در آیات قرآنی و راه اندازی حلقات قرآنی در منازل و مراکز دینی و آموزشی مطالبی بیان کرد و گفت: درطول دهه کرامت بیش از۲۳۰ عنوان برنامه در استان توسط مردم در موسسات  قرآنی و کانون های مساجد با حضور اعضای کارگروه اجرا می شود.

 

این برنامه با همکاری موسسه فرهنگی قرآنی معراج خاتم واتحادیه تشکل‌های مردمی قرآن استان به مدیریت استادحاج فرید عزت پوروهیات امنا و مربیان مسجدقبا به انجام رسید.