تقدیر معاونت سپاه بیت المقدس از مدیر ستاد فهما کردستان
تقدير معاونت سپاه بيت المقدس از مدير ستاد فهما کردستان

تقدیر معاونت سپاه بیت المقدس از مدیر ستاد فهما کردستان

معاونت بسيج مساجد و محلات سپاه بيت المقدس کردستان در راستاي اجراي تفاهمنامه همکاري با ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد استان از مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي و مدير ستاد فهما استان با اهداي تمثال شهيد حاج قاسم سليماني قدرداني کرد.
شناسه خبر : 27414 تاریخ انتشار : ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۵۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کردستان: «مهدی بنده مرادی» امروز سه‌شنبه 28 اردیبهشت در راستای تشریح بندهای تفاهمنامه همکاری سپاه بیت المقدس با ستاد فهما کردستان با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان دیدار و گفت گو کرد.

 

معاون بسیج مساجد و محلات سپاه بیت المقدس کردستان در این دیدار با تاکید بر اجرای شدن برنامه های قرآنی، فرهنگی و هنری در سطح مساجد و محلات اظهار کرد: بایستی به سمتی پیش برویم که تمام برنامه ها حول محور مسجد برگزار شود.

 

وی با اشاره به همکاری تمام اقشار بسیج در برنامه ها در محله محور عنوان کرد: پایگاههای مقاومت بسیج محلات تمامی اقدامات خود را با هم‌افزایی سایر ارکان مسجد و در راس آن امام جماعت مسجد به عنوان مدیر مسجد انجام می‌دهند تا بهترین خدمت را بتوانند ارائه دهند

.

بنده مرادی، همچنین به اجرای طرح «هر مسجد یک حقوقدان» اشاره کرد و گفت: رشد و ارتقای فرهنگ حقوقی مردم و آشنا کردن آنان با حقوق و مسئولیت‌های شهروندی، ارتقای فرهنگ قانون‌گرایی، برخورد کریمانه در جامعه، ارتقاء کارکرد اجتماعی و نقش‌آفرینی مساجد در کاهش آسیب‌های اجتماعی و منازعات، ایجاد صلح و سازش و حل اختلافات و دعاوی، زمینه‌سازی برای تحکیم بنیان خانواده و کاهش طلاق از جمله اهداف اجرای این طرح است که با همکاری دادگستری و سپاه بیت المقدس در مساجد اجرا می شود.

 

وی با تاکید بر هم افزایی در جهت اجرایی شدن بیانات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب افزود: در تشکیل دولت اسلامی به گفته مقام معظم رهبری باید متدهای نظام اسلامی انجام و تربیت نیروی مومن در تراز انقلاب قرار گیرد.

 

معاون بسیج مساجد و محلات سپاه بیت المقدس کردستان یادآور شد: تمدن‌سازی اساس دولت اسلامی است که همگی باید در این راستا تلاش کنیم که محله اسلامی داشته باشیم و برای تحقق این مهم لازم است  به صورت سیاست کلی، رویکرد تمام برنامه ها در مسجد باشد.

 

در ادامه این جلسه سرهنگ بنده مرادی با اهدای تمثال سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد کردستان از همکاری آنها در اجرای تفاهمنامه با سپاه بیت المقدس استان قدردانی کرد.