توزیع بسته‌های معیشتی و غذای گرم میان خانواده‌های نیازمند سنندج
توزيع بسته‌هاي معيشتي و غذاي گرم ميان خانواده‌هاي نيازمند سنندج
مدیر کانون اسراء خبر داد؛

توزیع بسته‌های معیشتی و غذای گرم میان خانواده‌های نیازمند سنندج

ساعدي گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان بسته‌هاي معيشتي و غذاي گرم بين خانواده‌هاي نيازمند سنندج توزيع شد.
شناسه خبر : 27388 تاریخ انتشار : ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۴۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کردستان: «دلبر ساعدی» با اشاره به اجرای طرح کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان با استفاده از ظرفیت های کانون اسراء اظهار کرد: این کانون فرهنگی در ایام ماه مبارک رمضان با همکاری خیرین و کمک بچه‌های مسجدی اقدام به توزیع بسته‌های معیشتی و پخت و توزیع غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری اسراء شهرستان سنندج با اشاره به همکاری خیرین در کمک به خانواده‌های نیازمند افزود: کانون فرهنگی اسراء در محله تقتقان سنندج که یکی از مناطق حاشیه شهر است قرار گرفته و در طول سال قبل نیز زمینه جذب خیرین برای کمک به خانواده‌های نیازمند این محله را فراهم کرد.

 

وی خاطر نشان کرد: با شیوع ویروس کرونا تلاش کانون فرهنگی هنری مسجد اسراء سنندج کمک به رفع مشکلات خانواده‌های آسیب پذیر بود و در این راستا اقدامات ارزشمندی نیز انجام داده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری اسراء شهرستان سنندج عنوان کرد: تهیه و توزیع نان صلواتی بین خانواده‌های نیازمند نیز از اثذامات این کانون فرهنگی در ایام ماه مبارک رمضان بوده است.

 

ساعدی اعلام کرد: همچنین با استفاده از بستر فضای مجازی هر روز یک ختم کامل قرآن کریم با حضور بچه‌های مسجدی و اعضای کانون فرهنگی هنری اسرا انجام می‌شود.

 

وی از برگزاری مسابقه قرآن، احکام و مسابقه نقاشی بین کودکان خبر داد و گفت: این اقدام نیز به همت کانون اسرا در ایام ماه مبارک رمضان برگزار شد.