شب شعر قرآنی و مناجات خوانی کریمانه در کردستان برگزار شد
شب شعر قرآني و مناجات خواني کريمانه در کردستان برگزار شد
به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع)؛

شب شعر قرآنی و مناجات خوانی کریمانه در کردستان برگزار شد

شب شعر قرآني و مناجات خواني کريمانه به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي کردستان و با همکاري معاونت فرهنگي دفتر نماينده ولي فقيه استان و ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان به مناسبت ماه مبارک رمضان و ميلاد امام حسن مجتبي (ع) در سنندج برگزار شد.
شناسه خبر : 27041 تاریخ انتشار : ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۴۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کردستان:  ویژه برنامه «شب شعر قرآنی و مناجات خوانی کریمانه» با حضور شاعران و مناجات خوانان برجسته استان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و ظرفیت یک سوم سالن در دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار شد

 

در این محفل معنوی جمعی از شعرا، قاریان، مداحان و مولودی‌خوانان پیشکسوت و جوان حضور داشتند و در حضور نماینده ولی‌فقیه در کردستان شعرخوانی ‌کردند؛ کلیپی از برنامه های فرهنگی و هنری ماه مبارک رمضان شامل مسابقه پیامکی ضیافت الله، مسابقه زیباترین اذان و نمایشگاه های آنلاین از آثار خوشنویسی و نازک کاری و معرق کاری هنرمندان و معرقکاران برجسته استان،  هم به صورت تصویری در این جلسه پخش شد.

 

این برنامه که به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با همکاری معاونت فرهنگی دفتر نماینده ولی فقیه کردستان و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار شد، شعرا و مداحان آئینی در مدح پیامبر گرامی اسلام(ص) و اهل‌بیت(ع) شعر سرودند و به مناجات پرداختند.

 

در استان کردستان شعرا و مناجات خوانان برجسته ای در وصف پیامبر رحمت حضرت محمد(ص)، قرآن کریم، چهار یارنبی و اهل بیت(ع) اشعار و مناجات نغزی سرودند.

 

در پایان این مراسم معنوی از آقایان "سید اسماعیل حسینی، سید محمد سادات، خلیفه جمال محمدی، بهروز خیریه، محمد وکیلی، سید علی احمدی، سید ابراهیم حسینی، سید جمیل رشیدی، کامل گلباغی و امیر ملکی به عنوان 10 شاعر، ادیب و مولودی‌خوان برتر استان کردستان تجلیل شد.