پویش همگانی «حفظ، ترجمه و تفسیر آسان قرآن» در کردستان راه‌اندازی شد
پويش همگاني «حفظ، ترجمه و تفسير آسان قرآن» در کردستان راه‌اندازي شد
به همت کانون کنعان سنندج؛

پویش همگانی «حفظ، ترجمه و تفسیر آسان قرآن» در کردستان راه‌اندازی شد

عليمرادي از راه اندازي پويش همگاني «حفظ، ترجمه و تفسير آسان قرآن» در کردستان خبر داد و گفت: اين پويش به مناسبت ماه مبارک رمضان راه اندازي شد.
شناسه خبر : 26974 تاریخ انتشار : ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۳۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کردستان: «درخش علیمرادی» در سخنانی اظهار کرد: پویش همگانی «حفظ، ترجمه و تفسیر آسان قرآن» به مناسبت ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور در کردستان برگزار می‌شود.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری کنعان سنندج با اشاره به اینکه این پویش از سوره ناس تا سوره تین بوده است، افزود: این پویش با محوریت گفتمان امید و تواصی به حق و صبر برگزار می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای پویش همگانی «حفظ، ترجمه و تفسیر آسان» مسابقه تفسیر سوره‌های کوتاه جزء ۳۰ قرآن کریم برگزار می‌شود.

 

رئیس هیئت بانوان اندیشه‌ورز قرآنی استان کردستان  و مدیرکانون فرهنگی کنعان سنندج بیان کرد: این مسابقه براساس فیلم‌های آموزشی جزء ۳۰ قرآن با تفسیر حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قرائتی برگزار خواهد شد.

 

علیمرادی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت فیلم‌ها و شرکت در مسابقه به سامانه ملی آموزش مجازی قرآن و عترت به نشانی www.telavat.ir مراجعه کنند.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری کنعان سنندج اضافه کرد: این پویش قرآنی به همت سازمان دارالقرآن کریم، سازمان تبلیغات اسلامی و معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود ودر راستای اجرای این پویش مسابقه کتابخوانی با موضوع صبر، تواصی و امید برگزار می‌شود که منبع این مسابقه در سایت تلاوت قرار داده شده است.