برگزاری مسابقه پیامکی ضیافت‌الله ویژه ماه مبارک رمضان در کردستان
برگزاري مسابقه پيامکي ضيافت‌الله ويژه ماه مبارک رمضان در کردستان

برگزاری مسابقه پیامکی ضیافت‌الله ویژه ماه مبارک رمضان در کردستان

احمدي، با اشاره به برنامه‌هاي فرهنگي و هنري ماه مبارک رمضان گفت: مسابقه پيامکي با عنوان ضيافت‌الله در سطح استان کردستان برگزار مي‌شود.
شناسه خبر : 26912 تاریخ انتشار : ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۳۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کردستان: «سامان احمدی» در جمع اصحاب رسانه استان در فضای مجازی اظهار کرد: به منظور تشویق مردم به پویش «در خانه ماندن» مسابقه پیامکی با عنوان ضیافت‌الله به مناسبت ماه مبارک رمضان از سری برنامه‌های فرهنگی و هنری این ماه رحمت و برکت طراحی و در فضای مجازی اطلاع‌رسانی شده است.

 

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان افزود: شرایط حاد شیوع کرونا موجب شده است تمامی برنامه‌های فرهنگی و هنری ویژه ماه مبارک رمضان امسال در فضای مجازی و براساس پلتفرم‌های شبکه‌های اجتماعی طراحی و اجرا می‌شود.

 

احمدی به عدم برگزاری جزء خوانی قرآن در مان مبارک رمضان اشاره کرد و ادامه داد: سال‌های قبل در این ایام جزء خوانی قرآن کریم در مساجد سراسر استان به ویژه مسجد جامع شهر سنندج با استقبال زیادی از سوی روزه‌داران مواجهه بود اما امسال به دلیل شیوع حاد کرونا این مراسم برگزار نشد.

 

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل ارشاد اسلامی کردستان با اشاره به مشارکت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در برنامه های ماه مبارک رمضان یادآور شد: علاوه بر مسابقه پیامکی که حاوی 10 سوال قرآنی است، مسابقه زیباترین اذان و نمایشگاه‌های آنلاین معرق و نازک کاری از اساتید برجسته استان و نمایشگاه اسماء الله از جمله این برنامه‌های فرهنگی و هنری این اداره کل در ماه مبارک رمضان است که با همکاری و مشارکت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار می شوند.

 

احمدی در خصوص برنامه های دیگر ایام ماه مبارک رمضان اظهار داشت: تولید محتوای قرآنی، همدلی و دیدار با فعالان قرآنی سطح استان، برگزاری مسابقه کتابخوانی با موضوع قرآن و انجام فعالیت قرآنی توسط 14 موسسه قرآنی از جمله این برنامه‌ها است.

 

وی در خصوص مسابقه پیامکی ضیافت الله اذعان کرد: این مسابقه حاوی 10 سوال قرآنی که با ارسال ده رقم جواب سوالات بصورت پیامکی ارسال و به قید قرعه به 10 نفر جوایزی نقدی و لوح تقدیر اهدا می‌شود.