برنامه‌های بهارانه ستاد کانون‌های مساجد کردستان اعلام شد
برنامه‌هاي بهارانه ستاد کانون‌هاي مساجد کردستان اعلام شد

برنامه‌های بهارانه ستاد کانون‌های مساجد کردستان اعلام شد

گلباغي با تشريح برنامه‌هاي بهارانه ستاد کانون‌هاي فرهنگي و هنري مساجد استان کردستان گفت: اين سلسله فعاليت‌ها در قالب بسته‌هاي برنامه‌هاي شعبان و رمضان اجرايي مي‌شود.
شناسه خبر : 26378 تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۵۵

«کامل گلباغی» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما)، با اشاره به اینکه کانون‌های مساجد استان کردستان از 25 فروردین تا 31 اردیبهشت ماه 1400 فرصت دارند برنامه‌ها و مستندات خود را در سامانه بچه‌های مساجد ثبت کنند، افزود: جذب حداکثری جوانان و نوجوانان به سمت فعالیت‌های مسجدی، انسجام و ارتقای کیفیت بخشی به فعالیت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان، جریان‌سازی گفتمان تواصی به صبر و حق و افزایش استفاده از محصولات فرهنگی هنری از اهداف اجرای طرح بهارانه فهما به شمار می‌رود.

 

وی اعلام کرد: ترویج معارف مهدویت، تواصی به صبر و حق در قالب برنامه‌های مختلف، تبیین ابعاد شعار سال، از جمله برنامه‌هایی است که در سلسله برنامه‌های بهارانه ستاد فهما استان کردستان در شعبان المعظم، ماه مبارک رمضان و عید فطر مورد توجه قرار گرفته است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان اضافه کرد: آثار، تولیدات و گزارش فعالیت‌های کانون ضمن رعایت حریم خانواده‌ها با هشتک‌های #بهارانه فهما و #بچه‌های مساجد در فضای مجازی منتشر شود.